Fjernsyn på værelset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Hansen97

Ja hvor tidligt har jeres børn fået fjernsyn på værelset??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

aya-zia

Hansen97 skriver:

mine har ik noget.... de har dog et tv i deres fællesrum men en vhs afspiller til... skal de se dvd forgår det i stuen...

vi har ingen plan om de skal ha det inden for de næste 5-8 år... men man ved jo ALDRIG

Anmeld

13. juni 2011

Aves.

Når de havde behov for det...husker ikke helt hvornår...men det er rene spilletv de har....vi har først for nyligt fået tv-kanaler og det er kun i stuen på vores lille 18 tommer det kan ses.. vi ser aldrig tv her i huset...kun mig der ser lidt på computeren...dr 1 bonanza..

Anmeld

13. juni 2011

charlottekri

vi satte et tv ind på vores datters værelse da hun lige var blevet 3. det er dog kun sådan at hun kan se vhs og dvd, så vi også kan styre det lidt

Anmeld

13. juni 2011

Hansen97

Min datter er 3.5 år og har lige i dag fået fjernsyn på værelset... Bare sjovt at høre hvad andre har gjort..

Anmeld

13. juni 2011

MaliksMor

malik er 13 måneder, og har allerede en lille fladskærm inden på værelset. Meeeen, det er mere når vi spiller musik videor osv.. en enkelt gang har han set " mickeys klub hus på den.. ellers ikke..

Anmeld

13. juni 2011

L.J.L

Hansen97 skriver:

Fra nyfødt!

Ja han har et 32" fladskærm stående på hans værelse, men det stod der også før det blev hans værelse, det var nemlig vores soveværelse før

Anmeld

13. juni 2011

tazz

Regner ikke med, at hun får det før hun er 8-10 år gammel

Anmeld

13. juni 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Ingen af mine har, og vil aldrig få tv på værelset!! For det første fordi jeg ikke vil have en kæmpe el regning fra 5 kørende tv`er (udover dem i stue og køkken), for det 2. fordi vi ikke har råd til at anskaffe 5 tv´er.......men også pga brandfaren ved tv i børneværelset! Jeg har i familien oplevet 2 brande opstået pga tv i soveværelser. Man overraskes over alt det støv fra senge, bamser, legetøj, og alene fra leg i værelset, der kan forekomme. Det støv trænger ind i tv´ets elinstalationer og kan forårsage en brand der er MEGET giftig, og som sjælden opdages før det er forsent.

De 4 har fælles tv i en fælles opholdsstue de har, og 2 fælles computerer i samme stue. nr 5 på 15 år har egen bærbar, men den må ikke være tændt eller på værelset efter sengetid! I samme opholdsstue er opsat 3 røgalarmer og rummet ligger i god afstand til deres værelser.

Anmeld

13. juni 2011

slettet_7530

Hansen97 skriver:

Da vores dreng blev skolebarn fik han tv på værelset til at se DVD på, tv tror jeg ikke han får før han er teenager.

den lille på 4 har ikke et og får det heller ikke før hun starter i skole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.