Vægt under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.643 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

MyBigWish

Heej allesammen..

Hvor meget havde i taget på da i var i uge 18 ?

Jeg er 17+0 imorgen og jeg har kun taget omkring små 2 kg på siden jeg blev gravid, jeg er normalvægtig.. Min læge har været lidt efter mig og mener at jeg skal have taget på når jeg skal op til hende om 3 uger ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Ka+Ma=Be

MyBigWish skriver:

Heej allesammen..

Jeg er 17+0 imorgen og jeg har kun taget omkring små 2 kg på siden jeg blev gravid, jeg er normalvægtig.. Min læge har været lidt efter mig og mener at jeg skal have taget på når jeg skal op til hende om 3 uger ...

Umiddelbart er det meget normalt Jeg havde selv kun taget 2 kg på ved 18 uger

Anmeld

13. juni 2011

Frøken J.

MyBigWish skriver:

Heej allesammen..

Jeg havde taget 4,1 på, som vidst var meget normalt Men der er jo mange der tager mindre på eller taber sig  

Anmeld

13. juni 2011

MyBigWish

Katte87 skriver:

Umiddelbart er det meget normalt Jeg havde selv kun taget 2 kg på ved 18 uger

Det er godt at høre at jeg ikke er den eneste ..

Min mave er heller ikke rigtig begyndt at vokse endnu

Anmeld

13. juni 2011

MyBigWish

Frøken J. skriver:

Jeg havde taget 4,1 på, som vidst var meget normalt Men der er jo mange der tager mindre på eller taber sig  

Jaa, det er der nemlig, men jeg har haft anoreksi førhen, så jeg bliver holdt ekstra øje med fra min læge af med min vægt, føler bare lidt at jeg er nød til at tage på for at hun ikke tror at der er noget galt..

Jeg spiser normalt, så kan jo ikke rigtig gøre for at vægten ikke stiger mere end den gør..

Anmeld

13. juni 2011

Frøken J.

MyBigWish skriver:

Jaa, det er der nemlig, men jeg har haft anoreksi førhen, så jeg bliver holdt ekstra øje med fra min læge af med min vægt, føler bare lidt at jeg er nød til at tage på for at hun ikke tror at der er noget galt..

Jeg spiser normalt, så kan jo ikke rigtig gøre for at vægten ikke stiger mere end den gør..

Ah okay. Så kan jeg godt forstå hun er ekstra opmærksom! Men så længe du sørger for at få nok kalorier, så kan du i hvert fald selv have fin samvittighed  

Anmeld

13. juni 2011

MyBigWish

Frøken J. skriver:

Ah okay. Så kan jeg godt forstå hun er ekstra opmærksom! Men så længe du sørger for at få nok kalorier, så kan du i hvert fald selv have fin samvittighed  

Det synes jeg selv at jeg gør Men hun har bare en forventning om at jeg skal tage 15 kg på under graviditeten ...

Anmeld

13. juni 2011

HeidiØ

MyBigWish skriver:

Heej allesammen..

Jeg tror også 2 kg passede meget godt da jeg var uge 18 - nu er jeg uge 28 og er på +9 kg! - sys det er ærgeligt at se vægten stige, men det ER jo heldigvis meget almindeligt

Anmeld

13. juni 2011

Mettefpigen

Jeg havde også kun taget 2 kg på da jeg var 18-20 uger henne... Jeg er i uge 26 nu og har taget lidt over 4 kg på.... Og det er helt fint...

Anmeld

13. juni 2011

Mauser.

jeg havde taget 1 kilo på tror jeg, men efter uge 18 kom de kilo snigende syntes jeg hehe .. Jeg er i uge 23 imorgen og har taget 4 kilo på .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.