Kom nu l o r t e mens!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

VIPpigen

AnneP skriver:

Har læst om denne nogle gange og har hørt positivt om den, der skal dog vist lidt "træning" til at få den fanget igen ved "tømning!"

måske var det en idé ???

http://www.naturlig-shop.dk/viewcategory.php?groupid=16

Jeg kan tale positivt for den... JEG ELSKER DEN... Købte den for en måned siden ca, og den er utrolig nem at sætte i, og nem at fange igen... Den sidder SLET ikke som en tampax, og sidder "lige inden for" så den er nem at få fat i... ellers bare gå på www.ladycup.dk

Skulle lige vænne mig til tanken om selv at sætte den op når man nu har været van til indføringshylster på tampax, men det er heller ikke slemt.

YEP.... I LOVE IT.......

Og du mærker den ikke, og skal bare tømmes efter max 12 timer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Ann.

VIPpigen skriver:

Jeg kan tale positivt for den... JEG ELSKER DEN... Købte den for en måned siden ca, og den er utrolig nem at sætte i, og nem at fange igen... Den sidder SLET ikke som en tampax, og sidder "lige inden for" så den er nem at få fat i... ellers bare gå på www.ladycup.dk

Skulle lige vænne mig til tanken om selv at sætte den op når man nu har været van til indføringshylster på tampax, men det er heller ikke slemt.

YEP.... I LOVE IT.......

Okay - hmm det kan være jeg skulle prøve. 

Men ved ikke, for efter jeg har født kan jeg slet ikke have en tampax til at sidde? Det gør mega ondt.

Anmeld

13. juni 2011

AnneP

VIPpigen skriver:

YEP.... I LOVE IT.......

Super!!! jeg gik og overvejede den, men satser ikke jeg på jeg får brug for den det næste laaaaange stk tid!

Anmeld

13. juni 2011

VIPpigen

Ann. skriver:

Okay - hmm det kan være jeg skulle prøve. 

Men ved ikke, for efter jeg har født kan jeg slet ikke have en tampax til at sidde? Det gør mega ondt.

Denne her sidder slet ikke som tampax, en tampax skubber du helt op, så den sidder godt oppe i livmoderhalsen (kan det passe) hvor at denne her, kan jeg mærke bunden på hvis jeg sætter en finger ned og lige føler lidt (sorry for detaljerne) Jeg mærker den ikke, og tænker ikke over den som sådan, den kan bruges om natten, og ja... Kun positivt herfra Og så skal det siges at de 2 gange jeg har haft mens efter fødsel har en super tampax holdt i MAX 2 timer, hvor at jeg kan have denne i 4-5 timer før den skal tømmes... (dette er så når det er aller værst)

Anmeld

13. juni 2011

Ann.

VIPpigen skriver:

Denne her sidder slet ikke som tampax, en tampax skubber du helt op, så den sidder godt oppe i livmoderhalsen (kan det passe) hvor at denne her, kan jeg mærke bunden på hvis jeg sætter en finger ned og lige føler lidt (sorry for detaljerne) Jeg mærker den ikke, og tænker ikke over den som sådan, den kan bruges om natten, og ja... Kun positivt herfra Og så skal det siges at de 2 gange jeg har haft mens efter fødsel har en super tampax holdt i MAX 2 timer, hvor at jeg kan have denne i 4-5 timer før den skal tømmes... (dette er så når det er aller værst)

Okay

Er det en der skal skiftes hver gang eller gen-bruger man den? 

Anmeld

13. juni 2011

VIPpigen

AnneP skriver:

Super!!! jeg gik og overvejede den, men satser ikke jeg på jeg får brug for den det næste laaaaange stk tid!

Hihi... Syntes hvertfald den er rigtig god, og jeg har bare blødt virkelig kraftigt her efter jeg har født når mens kommer... Derfor jeg købte den. Har 2 dage det bare vælter ud, og 2-3 dage hvor tampaxen ikke bliver fyldt og nærmest flår mit underliv ud fordi den udtøre det sådan (undskyld detaljer) men efter fødsel... KØB DEN... Jeg siger som de andre der bruger den herinde (hvorfor gjorde jeg ikke det noget før)

Og håber da bestemt heller ikke du får brug for den det næste års tid... Tillykke med baby i maven

Anmeld

13. juni 2011

VIPpigen

Ann. skriver:

Okay

Er det en der skal skiftes hver gang eller gen-bruger man den? 

Du genbruger den... Du tømmer den i toilettet, skyller den under vandhanen og sætter den op igen... når mens så er slut, så sterilisere du den (kan gøres på flere måder) ligger den i posen igen... når næste mens starter sterilisere du den igen, putter den op, og fortsætter som sidst

Anmeld

13. juni 2011

Ann.

VIPpigen skriver:

Du genbruger den... Du tømmer den i toilettet, skyller den under vandhanen og sætter den op igen... når mens så er slut, så sterilisere du den (kan gøres på flere måder) ligger den i posen igen... når næste mens starter sterilisere du den igen, putter den op, og fortsætter som sidst

Okay - det lyder da fantastisk nemt

Anmeld

13. juni 2011

VIPpigen

Ann. skriver:

Okay - det lyder da fantastisk nemt

Syntes jeg bestemt det er... Nu har jeg pletblødt siden sidste mens pga spiral der er sat op... Jeg hader følelsen af at der løber noget ud af mig, men har heller ikke blødt nok til tampax, og igen der er den genial... Der sker intet ved at den bliver brugt sådan som den gør nu hvor jeg pletbløder. Og skal heller ikke tænke over trusseindlæg som skal skiftes. Jeg ved at jeg bare skal tømme den efter max 12 timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.