Kom nu l o r t e mens!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Ann.

Jeg er gået 4 dage over tid - og har rigtig mange mens. smerter, som om det er på vej - men det kommer bare ikke! 

Sidder nærmest og beder til at jeg får min mens. nu  Det er ski ikke lige hver dag det sker.

Og grunden er at der kun er 12 DAGE!!! til jeg skal giftes og jeg skal bare IKKE have mens. på min bryllupsdag, i den kæmpe kjole jeg skal have på - det er da mega pinligt, hvis man nu skal have hjælp på toilettet - og jeg bløder normalt som et vandfald, så tænk nu hvis der kom en plet på min kjole  PINLIGT! 

Åhhh kom nu altså! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

-Sigrid-

Ann. skriver:

Jeg er gået 4 dage over tid - og har rigtig mange mens. smerter, som om det er på vej - men det kommer bare ikke! 

Sidder nærmest og beder til at jeg får min mens. nu  Det er ski ikke lige hver dag det sker.

Og grunden er at der kun er 12 DAGE!!! til jeg skal giftes og jeg skal bare IKKE have mens. på min bryllupsdag, i den kæmpe kjole jeg skal have på - det er da mega pinligt, hvis man nu skal have hjælp på toilettet - og jeg bløder normalt som et vandfald, så tænk nu hvis der kom en plet på min kjole  PINLIGT! 

Åhhh kom nu altså! 

held og lykke på den store dag. og med dit vandfald 

Anmeld

13. juni 2011

Ann.

Tak - det er en underlig ting at bede om, men hold op hvor vil jeg gerne at det komme NU! 

Anmeld

13. juni 2011

Carina1977

Ann. skriver:

Åhhh kom nu altså! 

Og du er sikker på, at du ikke er blevet gravid?

Anmeld

13. juni 2011

Ann.

Carina1977 skriver:

Og du er sikker på, at du ikke er blevet gravid?

Jeg ret sikker på at jeg ikke er

Har kun haft sex en gang denne måned og det var med beskyttelse - så chancen er ikke ret stor

Anmeld

13. juni 2011

Carina1977

Ann. skriver:

Jeg ret sikker på at jeg ikke er

Har kun haft sex en gang denne måned og det var med beskyttelse - så chancen er ikke ret stor

Ok så er der jo ikke ret meget risiko for det

Kan godt forstå du vil have det overstået inden brylluppet. Jeg bløder selv rigtig meget når jeg har mens....så jeg kan sagtens forstå dig

Anmeld

13. juni 2011

AnneP

Ann. skriver:

Åhhh kom nu altså! 

Har læst om denne nogle gange og har hørt positivt om den, der skal dog vist lidt "træning" til at få den fanget igen ved "tømning!"

måske var det en idé ???

http://www.naturlig-shop.dk/viewcategory.php?groupid=16

Anmeld

13. juni 2011

Ann.

AnneP skriver:

Har læst om denne nogle gange og har hørt positivt om den, der skal dog vist lidt "træning" til at få den fanget igen ved "tømning!"

måske var det en idé ???

http://www.naturlig-shop.dk/viewcategory.php?groupid=16

Øh hvad er det?

Anmeld

13. juni 2011

Ann.

Carina1977 skriver:

Ok så er der jo ikke ret meget risiko for det

Kan godt forstå du vil have det overstået inden brylluppet. Jeg bløder selv rigtig meget når jeg har mens....så jeg kan sagtens forstå dig

Ja det er bare mød irriterende - og vil VIRKELIG IKKE have det til mit bryllup 

Anmeld

13. juni 2011

AnneP

Ann. skriver:

Øh hvad er det?

Det er en "kop" som sættes op, og som så skal tømmes efterbehov!! et alternativ til tampax (den kan tage mere) så måske en idé når du nu laver vandfald ved mens! har som sagt ikke selv prøvet den, men tænkte på om det evt var noget for dig i denne situation!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.