hjertelyd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Sinore skriver:

samme dag, eller dagen efter (kan ikke helt huske det)  blev scannet hos den gyn der ligger i samme lægehus

okay det har vi ikke på vores lægehus.. dersværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

tak skal du have..

ja jeg er lidt meget, det min anden gravidtet, og jeg ondt i øverste del af maven, og bløder efter sex og har haft brunt udfåld.. så jeg er så bange for der ikke er hjertelyd

Det er meget normalt at bløde efter sex, kan jeg berolige dig med. Ondt i maven er også meget normalt, jeg har det også, så tror ikke der er nogen grund til panik 

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Det er meget normalt at bløde efter sex, kan jeg berolige dig med. Ondt i maven er også meget normalt, jeg har det også, så tror ikke der er nogen grund til panik 

er det også i den øverste del af maven du havde ondt ? lige under brysterne i midten og så til navlen? ja jeg bare bekrymet da jeg ikke oplevet det til min først gravidtet... jeg ved godt to gravidtet ikke er ens, men er stadig lidt bange

Anmeld

13. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

er det også i den øverste del af maven du havde ondt ? lige under brysterne i midten og så til navlen? ja jeg bare bekrymet da jeg ikke oplevet det til min først gravidtet... jeg ved godt to gravidtet ikke er ens, men er stadig lidt bange

Nej, har enormt ondt nede omkring babyen, men for et par uger siden havde jeg øverst. Jeg er 10+5

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Nej, har enormt ondt nede omkring babyen, men for et par uger siden havde jeg øverst. Jeg er 10+5

jeg er nu i 8 +7 .. okay jeg har ikke haft ondt nedeste

Anmeld

13. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

jeg er nu i 8 +7 .. okay jeg har ikke haft ondt nedeste

Mon ikke det så bare har noget med din fordøjelse at gøre? 

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Mon ikke det så bare har noget med din fordøjelse at gøre? 

jo, jeg var til lægevagten da der bare kom lidt blod ud, og hun sagde det var mavesyr

Anmeld

13. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

jo, jeg var til lægevagten da der bare kom lidt blod ud, og hun sagde det var mavesyr

Det var da dejligt 

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Det var da dejligt 

ja men er stadig bekrymtet om der hjertet lyd, derfor ville jeg gerne have det hørt i morgen hos lægen

Anmeld

13. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

ja men er stadig bekrymtet om der hjertet lyd, derfor ville jeg gerne have det hørt i morgen hos lægen

Det kan jeg godt forstå, men er bare bange for du kan nå og blive rigtig, rigtig nervøs hvis din læge ikke kan finde hjertelyden fordi du ikke er langt nok henne endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.