hjertelyd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.334 visninger
26 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Anonym trådstarter

hej skønne kvinder og de få mænd der er her..

jeg er ano da jeg ikke har fortalt alle det endnu at jeg gravid ..men det skal nok komme frem hvem jeg er sener ..

det er sådan jeg skal til lægen i morgen først læge besøg, og jeg ville gerne hører jer om i ved om man kan få lov til hører hjerte lyd hos sin læge? jeg er nemlig lidt bange for der ikke er hjerte lyd...

håber der nogen der kan hjælpe mig, men i må hav en god dag ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

jeg er ano da jeg ikke har fortalt alle det endnu at jeg gravid ..men det skal nok komme frem hvem jeg er sener ..

det er sådan jeg skal til lægen i morgen først læge besøg, og jeg ville gerne hører jer om i ved om man kan få lov til hører hjerte lyd hos sin læge? jeg er nemlig lidt bange for der ikke er hjerte lyd...

Det tror jeg ikke man kan oO

Kender ikke nogen som har prøvet det. Ellers kan du jo betale dig fra det, og komme ind på en privatklinik?

Anmeld

13. juni 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

tillykke med graviditeten

det er først til 2 lægebesøg man hører -lyd eller første jdm besøg

Men jeg ville da helt sikkert sige at du skal snakke med lægen om din bekymring.. det gjorde jeg, og blev så sendt til en scanning

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Det tror jeg ikke man kan oO

Kender ikke nogen som har prøvet det. Ellers kan du jo betale dig fra det, og komme ind på en privatklinik?

nårh, jeg skal til scanning om to uger, men det kunne være dejligt hvis de kunne hører det.. for er rigtigt bekrymtet at der ikke er.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Sinore skriver:

tillykke med graviditeten

det er først til 2 lægebesøg man hører -lyd eller første jdm besøg

Men jeg ville da helt sikkert sige at du skal snakke med lægen om din bekymring.. det gjorde jeg, og blev så sendt til en scanning

blev du sendt til scanning sammen dag eller hvad ? 

mange tak skal du have

Anmeld

13. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

nårh, jeg skal til scanning om to uger, men det kunne være dejligt hvis de kunne hører det.. for er rigtigt bekrymtet at der ikke er.

Det er jeg ked af 

Men det er ikke engang altid man kan høre hjerteslaget ved første jordemoderbesøg 

Skal derind om ca 2 uger også, så glæder mig også helt vild! Og kender også følelsen af at være bange for at der er noget galt, så et  skal du da have...

Anmeld

13. juni 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

blev du sendt til scanning sammen dag eller hvad ? 

mange tak skal du have

samme dag, eller dagen efter (kan ikke helt huske det)  blev scannet hos den gyn der ligger i samme lægehus

Anmeld

13. juni 2011

Lilje82

De vil være alt for tideligt endnu til at høre hjertet udefra. Vi hørte det første gang til NF scanningen, hvor de fleste først høre det enten ved MD eller 2. jordmor besøg.

Du kan jo evt. betale dig til en tryghedsscanningen på en privat scannings klnik. Koster mellem 400-500 kr. mener jeg.

Men tillykke med graviditeten.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Det er jeg ked af 

Men det er ikke engang altid man kan høre hjerteslaget ved første jordemoderbesøg 

Skal derind om ca 2 uger også, så glæder mig også helt vild! Og kender også følelsen af at være bange for at der er noget galt, så et  skal du da have...

tak skal du have..

ja jeg er lidt meget, det min anden gravidtet, og jeg ondt i øverste del af maven, og bløder efter sex og har haft brunt udfåld.. så jeg er så bange for der ikke er hjertelyd

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

De vil være alt for tideligt endnu til at høre hjertet udefra. Vi hørte det første gang til NF scanningen, hvor de fleste først høre det enten ved MD eller 2. jordmor besøg.

Du kan jo evt. betale dig til en tryghedsscanningen på en privat scannings klnik. Koster mellem 400-500 kr. mener jeg.

Men tillykke med graviditeten.

jeg ved ikke om det fortidligt, da jeg var gravid med min datter hørte jeg allerede hjertelyd i uge 4 hos min jd.. vi fandt ud af til nf scanning jeg ikke var så langt henne, så der fandt vi ud af det var i uge 4 jeg havde hørt det..

ja der går bare lang tid til hvis jeg skal have sådan en scanning den kan jeg ikke få i morgen jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.