Anonym skriver:
Er så træt af min skide "hellige" familie !!!
Jeg får konstant af vide at de ikke synes jeg gør tingene rigtig og at sådan vil de ikke gøre.
Jeg har en dejlig lille pige på 10 mdr. som selv kan gå og gør det meste selv og det er nok fordi jeg er en stærk tilhænge af, at hun selv skal have lov at prøve først, hvis hun vil. Det synes min famile ikke, eller rettelse mini mor søskende, mormor og den side af familien.
De synes jeg lade hende gøre for meget selv og at det bare gør hende til et grisehoved, Hallllo hun er 10 mdr. det er okay at tabe ting og lege lidt med maden, dete r ikke ens betydene at hun bliver et svin når hun bliver større! Har også en pap barn, som de synes jeg er alt for streng overfor, underligt at drenge ELSKER mig, hvis jeg er sådan en led kælling som de siger.
De jeg skulle føde, luftede jeg tanken om kejser snit og blev straks gjort til nar, da det var en mærkelig måde at sætte et barn i verden og og det var ikke naturligt!
Det enten alligevel i Aks, så lytter nok ikke til dem næste gang.
Jeg luftede også tanken om et barn mere og så fik den da bare ikke for lidt
Du har ingen uddannelse og du får aldrig en osv osv.
Mig og min mand har lige brugt det sidste kondom for nogle dage siden og har aftalt ikke at købe nye, så op i røven med dem.
Desværre resulteret det i en grim diskussion, som nok var uundgåligt!
Jeg inviteret til min datter snarlige 1 års fødselsdag, som efter min mening virkelig skulle fejres, da dete r et milepunkt i hendes liv.
Så begyndte min morster at det kunne jeg ikke tillade mig, for det havde jeg aldrig gjort for mit papbarn, og så var jeg igen en dårlig mor, fordi jeg forskels behandlede mit papbarn til fordel for min datter!- Øh NEJ, hvorfor skal hun straffes for at være en del af min famile?, Jeg har altid hold fødselsdag for mit papbarn og inviteret dem som han kendte, jeg kan sgu da ikke invitere folk, som ikke rigtig kender ham og som han ikke kender, det skriger sgu da giv mig gaver. Men så fik den ikke for lidt fra min side, jeg sagde noget lignende.
Nu stopper du altså, jeg gider ikke hører mere på jeg er en dårlig mor, nå du har opdraget 2 forfærdelige børn, dene er i fængsel og den anen ligger på sofaen hele dagen.
Jeg har et job og har haft det i de sidste 5 år, jeg en kontor uddannelse, og en gymnasie uddanelse, hvad har de? de har ikke engang færdig gjort 9.
Du skal overhoved ikke belære mig om børneopdragelse, når det er tydeligt at din taktik ikke har virker på din egen børn.
Og hvis jeg er sådan en dårlig stemor, hvordan fanden kan det så være at drenge elsker mig og vi altid hygger sammen?
Hvis jeg har lyst til at holde en stor fødselsdag for min datter, så skal du fandme ikke sidder her og give mig dårlig samvittighed over for det, du er bare pisse misundelig at jeg har børn og mand der elsker mig og du sidder her helt alene,
- og så knaldet jeg røret på, i frygt for hvad jeg ellers kunne finde på at sige.
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg ville med dette indlæg, måtte bare ud med det.
Gik jeg over stregen?, jeg var bare så træt af at blive nedgjort hele tiden for mine valg og gøre måder