Lidt af det hele, gik jeg over stregen? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.190 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2011

Anonym trådstarter

Er så træt af min skide "hellige" familie !!!

Jeg får konstant af vide at de ikke synes jeg gør tingene rigtig og at sådan vil de ikke gøre.
Jeg har en dejlig lille pige på 10 mdr. som selv kan gå og gør det meste selv og det er nok fordi jeg er en stærk tilhænge af, at hun selv skal have lov at prøve først, hvis hun vil. Det synes min famile ikke, eller rettelse mini mor søskende, mormor og den side af familien.

De synes jeg lade hende gøre for meget selv og at det bare gør hende til et grisehoved, Hallllo hun er 10 mdr. det er okay at tabe ting og lege lidt med maden, dete r ikke ens betydene at hun bliver et svin når hun bliver større! Har også en pap barn, som de synes jeg er alt for streng overfor, underligt at drenge ELSKER mig, hvis jeg er sådan en led kælling som de siger.

De jeg skulle føde, luftede jeg tanken om kejser snit og blev straks gjort til nar, da det var en mærkelig måde at sætte et barn i verden og og det var ikke naturligt!
Det enten alligevel i Aks, så lytter nok ikke til dem næste gang.

Jeg luftede også tanken om et barn mere og så fik den da bare ikke for lidt
Du har ingen uddannelse og du får aldrig en osv osv.
Mig og min mand har lige brugt det sidste kondom for nogle dage siden og har aftalt ikke at købe nye, så op i røven med dem.

Desværre resulteret det i en grim diskussion, som nok var uundgåligt!
Jeg inviteret til min datter snarlige 1 års fødselsdag, som efter min mening virkelig skulle fejres, da dete r et milepunkt i hendes liv.
Så begyndte min morster at det kunne jeg ikke tillade mig, for det havde jeg aldrig gjort for mit papbarn, og så var jeg igen en dårlig mor, fordi jeg forskels behandlede mit papbarn til fordel for min datter!- Øh NEJ, hvorfor skal hun straffes for at være en del af min famile?, Jeg har altid hold fødselsdag for mit papbarn og inviteret dem som han kendte, jeg kan sgu da ikke invitere folk, som ikke rigtig kender ham og som han ikke kender, det skriger sgu da giv mig gaver. Men så fik den ikke for lidt fra min side, jeg sagde noget lignende.

Nu stopper du altså, jeg gider ikke hører mere på jeg er en dårlig mor, nå du har opdraget 2 forfærdelige børn, dene er i fængsel og den anen ligger på sofaen hele dagen.
Jeg har et job og har haft det i de sidste 5 år, jeg en kontor uddannelse, og en gymnasie uddanelse, hvad har de? de har ikke engang færdig gjort 9.
Du skal overhoved ikke belære mig om børneopdragelse, når det er tydeligt at din taktik ikke har virker på din egen børn.
Og hvis jeg er sådan en dårlig stemor, hvordan fanden kan det så være at drenge elsker mig og vi altid hygger sammen?
Hvis jeg har lyst til at holde en stor fødselsdag for min datter, så skal du fandme ikke sidder her og give mig dårlig samvittighed over for det, du er bare pisse misundelig at jeg har børn og mand der elsker mig og du sidder her helt alene,
- og så knaldet jeg røret på, i frygt for hvad jeg ellers kunne finde på at sige.

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg ville med dette indlæg, måtte bare ud med det.
Gik jeg over stregen?, jeg var bare så træt af at blive nedgjort hele tiden for mine valg og gøre måder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

jydeinden

altså jeg synes jo måske personligt det er synd for børnene for det er dem det går ud over senere hen... At de ingen uddannelse har behøver jo ikke have en pind med opdragelsen at gøre, det kan være lige så meget deres eget valg.

men jeg kan udemærket godt forstå at man nogen gange kan få nok, men så burde man måske tage den stille og roligt med vedkommende i første omgang, og hvis det så ikke hjælper, tjaa hvorfor så ikke overveje at cutte forbindelsen?

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

altså jeg synes jo måske personligt det er synd for børnene for det er dem det går ud over senere hen... At de ingen uddannelse har behøver jo ikke have en pind med opdragelsen at gøre, det kan være lige så meget deres eget valg.

men jeg kan udemærket godt forstå at man nogen gange kan få nok, men så burde man måske tage den stille og roligt med vedkommende i første omgang, og hvis det så ikke hjælper, tjaa hvorfor så ikke overveje at cutte forbindelsen?

jeg tror kun vi kan blive enige om at være uenige.

De må jo også forstå at vi har forskellige måde at gøre tingene på.

Anmeld

13. juni 2011

Janni.

Jeg synes du er sej! At du har modet til at være "anderledes" i din familie. Børn skal have lov til at lege med maden, og selv forsøge at spise osv. De fleste ting læres igennem leg, så jeg er total enig med dig på det punkt. 

At i ikke kan enes, er straks værre.. Havde det været mig så havde jeg afbrudt forbindelsen til den del af familien. Jeg har da nogen stykker i min familie hvor jeg har cuttet forbindelsen pga tidligere vedvarende skænderier.. Og jeg må nok indrømme at jeg savner dem IKKE, tværtimod så synes jeg at det er dejligt at jeg nu har fred og ro sammen med den del af familien som jeg kan sammen med. 

Håber du finder en løsning som passer dig. Kæmpe  til dig.. Og lad din datter gøre de ting, hun kan.. Det er vejen frem 

Anmeld

13. juni 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg ville havde gjort det samme som dig

Anmeld

13. juni 2011

kbm1

den skal du lige have.. altså måske kunne du have sagt tingene lidt mere behersket men synes ellers det var i orden... hellere flejne af og få det sagt end slet ikke at sige noget..

jeg kunne godt selv bruge noget af dit mod til at sige fra over for nogle i min familie når de går over ens grænse...

jeg synes det er godt gået

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Jeg synes du er sej! At du har modet til at være "anderledes" i din familie. Børn skal have lov til at lege med maden, og selv forsøge at spise osv. De fleste ting læres igennem leg, så jeg er total enig med dig på det punkt. 

At i ikke kan enes, er straks værre.. Havde det været mig så havde jeg afbrudt forbindelsen til den del af familien. Jeg har da nogen stykker i min familie hvor jeg har cuttet forbindelsen pga tidligere vedvarende skænderier.. Og jeg må nok indrømme at jeg savner dem IKKE, tværtimod så synes jeg at det er dejligt at jeg nu har fred og ro sammen med den del af familien som jeg kan sammen med. 

Håber du finder en løsning som passer dig. Kæmpe  til dig.. Og lad din datter gøre de ting, hun kan.. Det er vejen frem 

hehe tak

Jeg kommer bare til at se den del af familien tit, til alle fødselsdage osv, men jeg vil have de respektere mig og mine beslutninger.
Og hvis jeg så laver en fejl, jamen så må det være min fejl at lave.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

kbm1 skriver:

den skal du lige have.. altså måske kunne du have sagt tingene lidt mere behersket men synes ellers det var i orden... hellere flejne af og få det sagt end slet ikke at sige noget..

jeg kunne godt selv bruge noget af dit mod til at sige fra over for nogle i min familie når de går over ens grænse...

jeg synes det er godt gået

Tak, det rart at hører at andre vil have gjort som mig, jeg tror bare det kappede over da de begyndte at belære mig om min datter! og"bestemme" hvad der er det rigtig at gøre, det tror jeg nok lige jeg bedst selv ved

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Jeg ville havde gjort det samme som dig

tak

Anmeld

13. juni 2011

Silas&Mille

Måske du gik lidt over stregen. Men hvis det har været sådan i længere tid, forstår jeg dig egentligt godt.

Har det altså også lidt sådan, at hvis man ikke selv har kunnet opdrage sine børn ordentlig så skal man slet ikke blande sig i andres opdragelse (tænker her på din moster).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.