Rasende på mine forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Ina33

Eva. skriver:

Det jeg tænker når jeg læser det her er at I sidder og diskuterer og deler et hus imens din mormor stadig lever...nyd din mormor og se hvad tiden bringer...det er bare et hus.

Jeg er så rørende enig med dig Eva. Nu ved je gikke hvor gammel mormor er, men tænk sig hvis hun bliver 110 år?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Aves.

Loppe skriver:

Jeg er så rørende enig med dig Eva. Nu ved je gikke hvor gammel mormor er, men tænk sig hvis hun bliver 110 år?????

Ja, jeg blev helt ked af det scenarie jeg så for mig da jeg læste indlægget. Kan slet ikek følge det. Og det er bare et hus for pokker da. De kan jo love alt det de vil, ingen ved hvad fremtiden bringer og når ikek vi er her mere så er der ingen der ved hvad der sker. Men så længe vi lever er det da det vi skal være i, nu og her.

Anmeld

13. juni 2011

Vial

Jeg må stemme i. Synes, det er lidt vammelt at dele "byttet" inden dyret er dødt!

Selvfølgelig kræver det planlægning at skulle overtage et hus, men gud hvor er det da usmageligt, at dine forældre deler ud af huset Kan lige se for mig, hvordan skuffelsen breder sig i jeres lille familie, hver gang hun overlever en infektion. Sådan lyder det næsten.

Anmeld

13. juni 2011

Siljesmor

Synes det er lidt smagsløst at I sådan "sælger skindet, inden bjørnen er blevet skudt" Nyd din mormor, find jeres eget drømmehus og opbyg jeres egne minder. Når din mormor så en dag går bort, så kan I begynde at snakke om fordeling af hus osv osv.  Kan slet slet ikke forstå at I har samvittighed til at lade disse problemer vedr. noget så åndsvagt som et materielt hus, kommer Momse for øre.. Hun skal da ikke ind i en dum familiefejde, de sidste år hun skal leve.... Glem det hus og husk at mormor stadig er hos jer

Anmeld

13. juni 2011

M&M's Mor

Nøjjj jeg bliver lidt ...tænk at man kan få sig selv til nærmest at dele boet efter sin mor/mormor når hun er iblandt jer endnu...føj føj siger jeg bare

Anmeld

13. juni 2011

MinNoah

Siljesmor skriver:

Synes det er lidt smagsløst at I sådan "sælger skindet, inden bjørnen er blevet skudt" Nyd din mormor, find jeres eget drømmehus og opbyg jeres egne minder. Når din mormor så en dag går bort, så kan I begynde at snakke om fordeling af hus osv osv.  Kan slet slet ikke forstå at I har samvittighed til at lade disse problemer vedr. noget så åndsvagt som et materielt hus, kommer Momse for øre.. Hun skal da ikke ind i en dum familiefejde, de sidste år hun skal leve.... Glem det hus og husk at mormor stadig er hos jer

Enig..

Den stakkels kone kan føle hun er skyld i en konflikt mellem jer - hvilket nok er det sidste hun ønsker.

Synes I skal tage det hele med ro og først spekulere i overtagelse af huset når Mormor rent faktisk er gået bort. Nyd hende så længe i har hende hos jer

Anmeld

13. juni 2011

Mi

Siljesmor skriver:

Må erklære mig enig.

Til ts: Jeg forstår da godt at i gerne vil overtage et hus som har mange minder tilknyttet, men der går jo forhåbentlig mange år før det er tilfældet og i kan jo ikke sætte jeres "husliv" på standby så længe. Håber ikke at mormor ved at i er sure på dine forældre over det, for det må være vild ubehagelig og ulykkeligt at vide at arvingene er begyndt at diskutere hvem det skal have hvad allerede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.