Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MamaLook skriver: awww, sikke en charmetrold Han ligner lidt min egen søn (5 mdr og 2 dg) Hvornår kunne han sidde selv?
awww, sikke en charmetrold
Han ligner lidt min egen søn (5 mdr og 2 dg)
Hvornår kunne han sidde selv?
1000 tak
han har kunne sidde selv i ca 2 uger nu. Før det, kunne han også godt sidde lidt selv, men han endte tit nede på siden eller også faldt han ligesom lidt sammen forover
Det er vildt lækkert at han nu kan sidde selv i f.eks. barnevognen når vi er ude! Så sidder han rigtig der og følger med, så nysgerrig som han er!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VNB skriver: HURRAAAAA så blev vores lille Viktor ½ år idag! Gud hvor er tiden bare gået hurtigt! Tænk at det allerede er ½ år siden jeg fødte ham... det er slet ikke til at forstå. Han er så dygtig, og kan rigtig mange ting. Såsom at sidde selv, selv drikke af kop, stå op af ting hvor han kan holde fast og så er han så småt begyndt at kravle han kan iløbet af ingen tid nå ret meget omkring i stuen, så nu skal hjemmet vist snart børnesikres Han er en utrolig glad og mild lille dreng, som har meget let til grin bare man siger BØH eller AHTJU til ham så flækker han af grin Vi er utrolig stolte og glade for vores elskede lille søn så derfor vil jeg meget gerne dele lidt billeder med jer
HURRAAAAA så blev vores lille Viktor ½ år idag!
Gud hvor er tiden bare gået hurtigt! Tænk at det allerede er ½ år siden jeg fødte ham... det er slet ikke til at forstå.
Han er så dygtig, og kan rigtig mange ting. Såsom at sidde selv, selv drikke af kop, stå op af ting hvor han kan holde fast og så er han så småt begyndt at kravle han kan iløbet af ingen tid nå ret meget omkring i stuen, så nu skal hjemmet vist snart børnesikres
Han er en utrolig glad og mild lille dreng, som har meget let til grin bare man siger BØH eller AHTJU til ham så flækker han af grin
Vi er utrolig stolte og glade for vores elskede lille søn så derfor vil jeg meget gerne dele lidt billeder med jer
Nårwhhhh hvor er han bare skøn, kan godt forstå I er stolte af ham!
Århh, hvor er han da bare dejlig
Han ligner en SKØN lille fyr fuld af gag og løjer
VNB skriver: 1000 tak han har kunne sidde selv i ca 2 uger nu. Før det, kunne han også godt sidde lidt selv, men han endte tit nede på siden eller også faldt han ligesom lidt sammen forover Det er vildt lækkert at han nu kan sidde selv i f.eks. barnevognen når vi er ude! Så sidder han rigtig der og følger med, så nysgerrig som han er!
Ej hvor vildt - så kan min egen lille prut måske snart sidde selv
Han har helt fra start været fremme motorisk - han kan møve sig rundt om sin egen akse, rulle rundt og kravle baglæns Og nu også snart sidde selv (er jeg sikker på, hehe)
Sikke et par supermænd, vi har skabt
AnneP skriver: Nårwhhhh hvor er han bare skøn, kan godt forstå I er stolte af ham!
mange tak!
Maalene skriver: Århh, hvor er han da bare dejlig Han ligner en SKØN lille fyr fuld af gag og løjer
hihi ja han er fuld af spilopper!
Vi skal helt sikkert nok få vores sag for når han blir et par år!
Henri84 skriver: Sikekr en lækker babydreng
Sikekr en lækker babydreng
rigtig mange gange tak
MamaLook skriver: Ej hvor vildt - så kan min egen lille prut måske snart sidde selv Han har helt fra start været fremme motorisk - han kan møve sig rundt om sin egen akse, rulle rundt og kravle baglæns Og nu også snart sidde selv (er jeg sikker på, hehe) Sikke et par supermænd, vi har skabt
ja jeg er sikker på at din lille fyr også lige om lidt kan sidde selv så Viktor har også hele tiden været rigtig langt fremme motorisk. Allerede inde på sygehuset da han var 1½ døgn gammel kunne han holde nakken i kort tid selv der var vi godt nok overrasket.
Jordemoderen sagde også til os, at det godt nok ikke var særlig tit at de så det
hehehe og ja lige præcis det med bak-gearet er også det fortrukne her hjemme! Han bakker simpelthen rundt i hele stuen. Men kan også godt komme lidt frem forlæns han skal bare lige finde helt ud af at blive ved med at løfte sit hoved når han forsøger
var lige inde på din profil, og se billede af din søn, og ja sjovt nok så kan jeg faktisk godt se at de ligner hinanden lidt! det er da sjovt
vi kan med rette være MEGET stolte af vores små supermænd
Hej Vinni,
Hvor er han bare en lækker dreng...
Stort tillykke med det første halve år...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128