Viktor ½ år <3 billedespam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.389 visninger
23 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

VNB

HURRAAAAA  så blev vores lille Viktor ½ år idag!

Gud hvor er tiden bare gået hurtigt! Tænk at det allerede er ½ år siden jeg fødte ham... det er slet ikke til at forstå.

Han er så dygtig, og kan rigtig mange ting. Såsom at sidde selv, selv drikke af kop, stå op af ting hvor han kan holde fast og så er han så småt begyndt at kravle  han kan iløbet af ingen tid nå ret meget omkring i stuen, så nu skal hjemmet vist snart børnesikres

Han er en utrolig glad og mild lille dreng, som har meget let til grin  bare man siger BØH eller AHTJU til ham så flækker han af grin  

Vi er utrolig stolte og glade for vores elskede lille søn  så derfor vil jeg meget gerne dele lidt billeder med jer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Mette.

Sikke en lækker lille charmetrold  Han er da også bare vildt dygtig allerede og tillykke med det første halve år. 

Anmeld

12. juni 2011

Papaya

Han er da bare så lækker!! Det er moderen nu også...   En kær lille dreng du har...

Anmeld

12. juni 2011

VNB

Mette. skriver:

Sikke en lækker lille charmetrold  Han er da også bare vildt dygtig allerede og tillykke med det første halve år. 

mange tak

ja han er en dygtig lille dreng, som bare vil lyn hurtigt fremad her i livet

Anmeld

12. juni 2011

VNB

Prisana skriver:

Han er da bare så lækker!! Det er moderen nu også...   En kær lille dreng du har...

ååårh mange tak!

Ja han er super dejlig, kan slet heller ikke få nok af ham!

Anmeld

12. juni 2011

businesstigger

Dejlige billeder. Hvor er han lækker og rigtig dygtig med alle de ting han kan. Tillykke med det første halve år!

Anmeld

12. juni 2011

blomst84

Gud hvor er han bare skøøøn ved godt hvor jeg skal sende Cecilie hen om en 16-18 år og tillykke med det halve år, tiden flyver jo bare afsted..

Anmeld

12. juni 2011

MamaLook

awww, sikke en charmetrold

Han ligner lidt min egen søn (5 mdr og 2 dg)

Hvornår kunne han sidde selv?

Anmeld

12. juni 2011

VNB

businesstigger skriver:

Dejlige billeder. Hvor er han lækker og rigtig dygtig med alle de ting han kan. Tillykke med det første halve år!

Mange tak! 

Anmeld

12. juni 2011

VNB

blomst84 skriver:

Gud hvor er han bare skøøøn ved godt hvor jeg skal sende Cecilie hen om en 16-18 år og tillykke med det halve år, tiden flyver jo bare afsted..

hihi ja mon ikk at han blir en lækker fyr?

hun skal være hjertens velkommen!  ville bestemt ikke være et dårligt match

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.