Quickpas i legoland er det i orden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

kiwifrugten

Nu kommer der i tvsyd i aften ang det nye quickpas om det er i orden eller ej.

Personligt syntes jeg ikke det er i orden at lære vores børn at har man penge kan man købe sig fra problemerne og har man igen penge må man bare stå ENDNU LÆNGERE tid i kø.

Det er ikke i orden, børn forstår det ikke. Og forstår ikke hvorfor legeloand kan få sig selv til det for børn blir forvirret og kede af det.

Er legoland ikke for børn eller er det bare blevet til pengeland nu?

Hvad syntes i ??

Og alle må komme med deres ærlige meninger ingen sure miner :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

2babygirls

kiwifrugten skriver:

Nu kommer der i tvsyd i aften ang det nye quickpas om det er i orden eller ej.

Personligt syntes jeg ikke det er i orden at lære vores børn at har man penge kan man købe sig fra problemerne og har man igen penge må man bare stå ENDNU LÆNGERE tid i kø.

Det er ikke i orden, børn forstår det ikke. Og forstår ikke hvorfor legeloan kan få selv selv til det for børn blir forvirret og kede af det.

Er legoland ikke for børn eller er det bare blevet til pengeland nu?

Hvad syntes i ??

Og alle må komme med deres ærlige meninger ingen sure miner :-D

Hmmm det er samme princip i Disneyland i Paris... og det er jo også for børn...

Anmeld

12. juni 2011

kiwifrugten

Men er det i orden for vi kan hurtigt blive enige om at børn forstår det IKKE.

Mor skal vi ik i legoland, mor hvorfor må vi ikke komme i legoland. Når jeg skal svare hende på det så forstår hun ikke hvad det vil sige at legoland presser penge ud af folk og at der blir gjort forskel på fattig og rig. Det burde høre til i de gamle dage men da ikke nu.

Anmeld

12. juni 2011

AndreasMor84

Jeg var i Legoland i går og jeg så godt nok ikke mange benytte sig af det Quickpass ved de forlystelser vi stod i kø til.. Men latterlig ie hvis du spørger mig.. man må sgu lære sine børn at vente.

Anmeld

12. juni 2011

Simon's moar <3

Nej, jeg synes faktisk ikke det er iorden. Som du selv siger, så forstår børnene ikke, at der er nogle der har flere penge en andre, og derved kan springe køen over.
Personligt tror jeg, at jeg ville føle mig set ned på, hvis familien rig kom gående og hånligt gik forbi køen og direkte ind i Legoland..
Synes ikke, der skal laves forskel, bare fordi man tjener flere penge..!

Anmeld

12. juni 2011

DKA

Det koster det 99 kr ekstra hvis man er over 120 cm og 59 hvis man er under. Hvis jeg skulle i legoland en dag med mange mennesker ville jeg benytte mig af det, uden tvivl - Vi er BESTEMT ikke rige, jeg ville blot prioritere højt at mine børn ikke skulle bruge dagen på at vente.

Anmeld

12. juni 2011

Rosa

Det er ikke længe siden der blev oprettet en tråd mo præcis det samme. Jeg synes ideen er væmmelig. Først til mølle-pricippet er det eneste rigtige når det drejer sig om børn, synes jeg. 

Anmeld

12. juni 2011

Nessie

Jeg kan nu ikke rigtig se ideen i det, for hvis nu halvdelen køber et quickpas, så må der jo alligevel blive kø

Nej, forstår ikke konceptet, og synes det er tarveligt overfor de børn der ikke har råd til at købe et quickpas

Anmeld

12. juni 2011

1000Ben

Det synes jeg godt nok skulle afskaffes med det samme...

Anmeld

12. juni 2011

TinaPina

Jeg synes det er en super god ide!

Det er jo en mulighed alle har i princippet, det er jo ikke fordi man udelukker nogen ved at sige det kun er for dem med blå øjne eller lignende.

Jeg ville da klart benytte mig af det hvis vi kom der en dag med mange mennesker.

Jeg synes ikke man lærer sine børn rig og fattig. Jo hvis man vælger at se sådan på det. Jeg ville vælge at tænke de har sparet til turen længere, eller den familie har nok ikke så meget tid sammen i hverdagen da mor og far arbejder mere for at tjene mere eller også ville jeg tænke de prioriterer anderledes end mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.