Billeder uge 23 - gerne hel figur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

matryoshka

Jeg har ikke noget billede af mig selv lige i den periode af graviditeten.. Jeg lignede bare en som var vildt oppustet og forstoppet! Følte mig slet ikke lækker, og man så faktiskt ikke at jeg var gravid, kun fed, før ca. uge 26-27. Men jeg gik i bikini alligevel!

Til gengæld synes jeg selv at maven blev pæn senere hen, og jeg havde kun en rigtig gravid mave på til sidst. Så for mig var de første maaange uger akavede.. men graviditet er en super undskyldning til at ikke ligne en super model i bikini

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Filippa & Liva

Her er et af mig i starten af uge 23 som jeg er i nu ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juni 2011

mor-til-en-dejlig-baby

det er så fra uge 24+0 da jeg ikke lige havde et fra uge 23..

Anmeld

13. juni 2011

Miss HH

Hvor ser i bare godt ude allesammen med jeres lækre maver

Anmeld

13. juni 2011

Vinker

Jeg har disse billeder i bikini fra hvor jeg var 21 uger henne.

De 2 andre billeder er fra jeg er 23+4

Anmeld

13. juni 2011

MaybeBaby

Hybjerg skriver:

Hej

Kunne godt tænke mig at se en masse billeder af jer dejlige gravide fra uge 23 - gerne i bikini... Skal nemlig på ferie om to uger, og har lige brug for at se man sagtens kan rende rundt i bikini selvom man er i 23. uge

God pinse

Har et her fra 23+6. Er dog større end gennemsnittet og har ikke lige bikini på, men maven er da ikke til at tage fejl af Og synes bare du skal i den bikini! Bikini er SÅ in når man er småtyk på den fede måde

Anmeld

13. juni 2011

Christina.78

MaybeBaby skriver:

Har et her fra 23+6. Er dog større end gennemsnittet og har ikke lige bikini på, men maven er da ikke til at tage fejl af Og synes bare du skal i den bikini! Bikini er SÅ in når man er småtyk på den fede måde

Superflot mave  og du er da en rigtig køn pige..

Anmeld

13. juni 2011

MaybeBaby

Christina.78 skriver:

Superflot mave  og du er da en rigtig køn pige..

Åh sikke sød du er! Mange tak  (Især fordi jeg liiiige var kommet hjem efter 1½ time i hundeskoven i øsende regnvejr)

Anmeld

13. juni 2011

Bare mig..

Her er jeg 22+6 uger henne, men det er dog uden bekini, da det ikke liiiige var årstiden dertil.. - ville ønske det var, for så ville jeg rende halvnøgen hele tiden, så alle kunne se min struttende mave

Anmeld

14. juni 2011

Miss HH

Jeg er klar til at komme i bikinien nu, og tak for opbankning og ikke mindst jeres fine mave billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.