Billeder uge 23 - gerne hel figur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.117 visninger
23 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

Miss HH

Hej

Kunne godt tænke mig at se en masse billeder af jer dejlige gravide fra uge 23 - gerne i bikini... Skal nemlig på ferie om to uger, og har lige brug for at se man sagtens kan rende rundt i bikini selvom man er i 23. uge

God pinse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

BJL2010

Jeg har ikke lige noget billede fra jeg var i uge 23, men ville bare lige sige at det er jeg helt sikker på du godt kan - det er da (for det meste) bare så flot med gravide maver Elsker det! Man har ikke den største mave når man er i uge 23, har man? 

Men jeg siger i hvert fald bare GØR DET

Anmeld

12. juni 2011

Aves.

Hybjerg skriver:

Hej

Kunne godt tænke mig at se en masse billeder af jer dejlige gravide fra uge 23 - gerne i bikini... Skal nemlig på ferie om to uger, og har lige brug for at se man sagtens kan rende rundt i bikini selvom man er i 23. uge

God pinse

Hvis der kun er to uger til, så prøv da en bikini nu...at sammenligne dig selv i forhold til str. nu giver mere end at se på andre gravide...ingen er jo lige store, eller tykke eller tynde...og alle kan gå i bikini, hvis de da vil.

God ferie..

Anmeld

12. juni 2011

KamillaT

Har ikke et fra uge 23, men et fra uge 24+2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juni 2011

Miss HH

KamillaT skriver:

Har ikke et fra uge 23, men et fra uge 24+2

dejligt billede

Anmeld

12. juni 2011

Miss HH

Tak og ja jeg synes også sagtens jeg kan, men det er også mere en tråd for sjov - har bare lige lyst til at se andre i nogenlunde samme størrelse - uge mæssigt

Anmeld

12. juni 2011

KamillaT

Hybjerg skriver:

dejligt billede

Tak <3

Anmeld

12. juni 2011

Kamulla

23+0 det var ikke sommer så ingen bikini på mig

Anmeld

12. juni 2011

2babygirls

Hybjerg skriver:

Hej

God pinse

Har godt nok ikke et i bikini, men var da i bikini i sommers da jeg var omkring uge 30 og bade i det danske hav.... Kan du SÅ komme afsted med ham Højland

Anmeld

12. juni 2011

Caroline86

her er jeg 23+0.. stanglækker og bikiniklar (havde det da bare ikke været i slutningen af oktober )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.