Tænder :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Clisolka

NR3ønskebarn skriver:

Ihhh tak Nu glæder jeg mig bare til nr 2 tand er brudt helt igennem, så vi forhåbentligt kan sove ordentligt igennem alle 3.. Hun er bare Så pylret og det er mest omkring sengetid.. Om dagen bliver hun jo distraheret med legetøj osv og det virker fint..

Uf, vi har gang i den 3. i undermunden lige pt... Hele dagen igennem er der intet at mærke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Dansker I Holland

BB78 skriver:

Uf, vi har gang i den 3. i undermunden lige pt... Hele dagen igennem er der intet at mærke 

hehe ok spændende Det er faktisk osse kun når hun skal til og sove at der er problemer synes jeg.. Så er det at hun ikke kan falde i søvn pga smerten Igår var vi nødt til og give hende lidt pano til børn Puha.... Hader når min lille pige har ondt...

Anmeld

23. juni 2011

Clisolka

NR3ønskebarn skriver:

hehe ok spændende Det er faktisk osse kun når hun skal til og sove at der er problemer synes jeg.. Så er det at hun ikke kan falde i søvn pga smerten Igår var vi nødt til og give hende lidt pano til børn Puha.... Hader når min lille pige har ondt...

Ja, det er også først om aftenen det er galt her. Vi blev også nødt til at give hende noget Aftamed, ellers kunne hun ikke finde ro 

Anmeld

23. juni 2011

K&S

Ih, tillykke med den lille bisse, det er så stort, når den 1. bryder igennem

Anmeld

23. juni 2011

Dansker I Holland

K&S skriver:

Ih, tillykke med den lille bisse, det er så stort, når den 1. bryder igennem

Hehe takker Ja det er rigtig stort hihi.. Nr 2 er osse brudt lidt igennem hehe...

Anmeld

23. juni 2011

Dansker I Holland

BB78 skriver:

Ja, det er også først om aftenen det er galt her. Vi blev også nødt til at give hende noget Aftamed, ellers kunne hun ikke finde ro 

Hmm jeg ved ikke engang om vi kan få det mærke her hvor jeg bor Det er i udlandet jeg bor.. Men det må jeg lige kigge på efter weekenden. Der skal vi snakke med sundhedsplejersken

Stakkels tøs altså

Anmeld

23. juni 2011

K&S

NR3ønskebarn skriver:

Hehe takker Ja det er rigtig stort hihi.. Nr 2 er osse brudt lidt igennem hehe...

Anmeld

24. juni 2011

Clisolka

NR3ønskebarn skriver:

Hmm jeg ved ikke engang om vi kan få det mærke her hvor jeg bor Det er i udlandet jeg bor.. Men det må jeg lige kigge på efter weekenden. Der skal vi snakke med sundhedsplejersken

Stakkels tøs altså

Nårh ja, du bor jo udenlands - det har jeg godt set i andre tråde  Ja, så er det lidt svært... Hmm måske du kan bestille noget over nettet? Ellers må du en tur på apoteket, de må da have lidt mod gummerne

Anmeld

25. juni 2011

Dansker I Holland

BB78 skriver:

Nårh ja, du bor jo udenlands - det har jeg godt set i andre tråde  Ja, så er det lidt svært... Hmm måske du kan bestille noget over nettet? Ellers må du en tur på apoteket, de må da have lidt mod gummerne

Ja det bliver jeg nødt til Mange tak. Må se om det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.