Tænder :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

Dansker I Holland

Hey tøser..

Jeg ved ikke om nogle af jer kan huske mit indlæg omkring tænder? Jeg spurgte om det kunne være tænder der var på vej med Nikita. OG det ER DET De er ved at bryde igennem hihi.. Så det igår i flyet Der er hul og en skarp lille spids er næsten brudt igennem..

Er bare SÅ glad og stolt Ville ikke noget med det her indlæg, ville bare lige juble hiihi...

God søndag til jer alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

CamillaSoefelt

NR3ønskebarn skriver:

Hey tøser..

Jeg ved ikke om nogle af jer kan huske mit indlæg omkring tænder? Jeg spurgte om det kunne være tænder der var på vej med Nikita. OG det ER DET De er ved at bryde igennem hihi.. Så det igår i flyet Der er hul og en skarp lille spids er næsten brudt igennem..

Er bare SÅ glad og stolt Ville ikke noget med det her indlæg, ville bare lige juble hiihi...

God søndag til jer alle sammen

Det er også bare en stor ting når de kommer:-)! Kan huske da min søn fik sin første:-)! Jeg jublede, hihi.

Opdagede det på flyet? Har I været på ferie;0)?

Anmeld

13. juni 2011

Dansker I Holland

CamillaSoefelt skriver:

Det er også bare en stor ting når de kommer:-)! Kan huske da min søn fik sin første:-)! Jeg jublede, hihi.

Opdagede det på flyet? Har I været på ferie;0)?

Ja vi opdagede det i flyet, vi er i dk på ferie, da vi bor normalt i Holland hehe... Stor pige altså.. Nøj mor og far er stolte

Anmeld

13. juni 2011

Nessie

Så er hun vel også glad igen?

Vi opdagede Daniels første tænder i en turistbus i New York sidste år. Han bed mig i fingeren, og det gjorde ondt

Anmeld

13. juni 2011

Dansker I Holland

Nessie skriver:

Vi opdagede Daniels første tænder i en turistbus i New York sidste år. Han bed mig i fingeren, og det gjorde ondt

Jaaa sådan da.. Men hun er ved at få to tænder i undermunden og den ene af dem er der hul ned til tanden, dvs den er brudt igennem, men den anden ligger lige under overfladen Det er værst med at hun græder når hun skal sove om aftenen...

Anmeld

13. juni 2011

CamillaSoefelt

NR3ønskebarn skriver:

Ja vi opdagede det i flyet, vi er i dk på ferie, da vi bor normalt i Holland hehe... Stor pige altså.. Nøj mor og far er stolte

Ej, bor I i Holland? Hvordan kan det være? Er din mand derfra eller hvordan?

Anmeld

23. juni 2011

Dansker I Holland

CamillaSoefelt skriver:

Ej, bor I i Holland? Hvordan kan det være? Er din mand derfra eller hvordan?

Har du facebook eller kan du skrive til mig privat da det er en længere historie

Anmeld

23. juni 2011

Dansker I Holland

Nessie skriver:

Nej hun er ikke glad endnu, fordi nr 2 mangler stadig at bryde helt igennem

Anmeld

23. juni 2011

Papaya

Ih alts... Tillykke!! Vores datter har også lige fået, og vi mærkede intet så her i mandags der gav jeg hende vand med et alm. glas og så sagde det bare "kling kling" og det plejer det aldrig at gøre, og wupti, så var der en tand der var brudt igennem og den anden kom dagen efter, og vi mærkede intet, så det kom som en overraskelse, men dejligt positivt!! Og ja, man bliver bare så stolt så kender det godt selv! Ringede også til min kæreste, min mor, min søster osv.. det er noget mærkelig noget, men sådan blir man

Anmeld

23. juni 2011

Dansker I Holland

Prisana skriver:

Ih alts... Tillykke!! Vores datter har også lige fået, og vi mærkede intet så her i mandags der gav jeg hende vand med et alm. glas og så sagde det bare "kling kling" og det plejer det aldrig at gøre, og wupti, så var der en tand der var brudt igennem og den anden kom dagen efter, og vi mærkede intet, så det kom som en overraskelse, men dejligt positivt!! Og ja, man bliver bare så stolt så kender det godt selv! Ringede også til min kæreste, min mor, min søster osv.. det er noget mærkelig noget, men sådan blir man

Ihhh tak Nu glæder jeg mig bare til nr 2 tand er brudt helt igennem, så vi forhåbentligt kan sove ordentligt igennem alle 3.. Hun er bare Så pylret og det er mest omkring sengetid.. Om dagen bliver hun jo distraheret med legetøj osv og det virker fint..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.