Anonym skriver:
GUD hvor har der været (ER der) meget om u/troskab på baby.dk! 
Om man har været utro eller ej: Hvor mange af jer herinde har så "problemer" med at holde jer til én? Selvom man ikke GØR det med en anden... hvor mange har så helt ærligt (SELVOM i elsker kæresten højere end noget andet!!) haft tanken
"Måske bliver det ikke opdaget",
"Jeg elsker min kæreste men hvorfor får jeg sommerfugle i maven af ham min kollega?!?!",
"Hvis jeg både kan føle mig halv-vild med ham den lækre derover OG jeg elsker min kæreste...... Vil det så sige at jeg ALDRIG kan være i et fast og monogam forhold?!?"
Og selvom kæresten er jordens lækreste og dejligste: skræmmer tanken jer om at i skal sove og bolle med den samme fyr RESTEN AF JERES LIV!?
Jeg kan sagtens se på en fyr/mand og synes han er enormt lækker..så ja..jeg samler da appetit ude..men siden jeg mødte HAM..har jeg ikke haft lyst til andre.
Og jeg kunne slet ikke forestille mig at være sammen med en anden.
Man har da somme tider sine små fantasier, men når det kommer til stykket...så nej...bvadr...så er der kun en i mit univers..og sådan har det været fra dag 1.
Da jeg var ung var det en anden snak....men det er så længe siden nu, så det har bedst af at forblive i glemmebogen 

Kærligst
Sussie
Anmeld