OKAY! En afstemning mere :P Multiple choice

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: 100% monogam?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.425 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

Anonym trådstarter

GUD hvor har der været (ER der) meget om u/troskab på baby.dk! 

Om man har været utro eller ej: Hvor mange af jer herinde har så "problemer" med at holde jer til én? Selvom man ikke GØR det med en anden... hvor mange har så helt ærligt (SELVOM i elsker kæresten højere end noget andet!!) haft tanken

"Måske bliver det ikke opdaget",

"Jeg elsker min kæreste men hvorfor får jeg sommerfugle i maven af ham min kollega?!?!",

"Hvis jeg både kan føle mig halv-vild med ham den lækre derover OG jeg elsker min kæreste...... Vil det så sige at jeg ALDRIG kan være i et fast og monogam forhold?!?"

Og selvom kæresten er jordens lækreste og dejligste: skræmmer tanken jer om at i skal sove og bolle med den samme fyr RESTEN AF JERES LIV!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Nettemor

tanken om at jeg skal være sammen med  min dejlige mand resten af mit liv skræmmer mig ikke det mindste. selv om jeg nogle gange bander ham langt væk og syns han er lidt for meget af det gode så elsker jeg ham overalt på jorden og kan overhovedet ikke forstille mig en dagligdag som han ikke tager del i. han er min bedste ven, min mand og far til mit barn (og alle dem der kommer senere)

Anmeld

12. juni 2011

Madam Blå

Jeg har endnu ikke haft problemer med at holde mig til min kæreste - overhovedet. Men, det skal da siges, at jeg samler appetit ude

Når man stiller det sådan op, så kan jeg da godt blive lidt skræmt over kun at skulle være sammen med den samme resten af mit liv! Men på den anden side, har jeg ikke lyst til at være sammen med andre.. Men tanken kan da godt poppe op i mit hoved. Ligesom jeg tror, at han også en gang i mellem forestiller sig andre piger. Så længe det forbliver ved tanker

Anmeld

12. juni 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

Om man har været utro eller ej: Hvor mange af jer herinde har så "problemer" med at holde jer til én? Selvom man ikke GØR det med en anden... hvor mange har så helt ærligt (SELVOM i elsker kæresten højere end noget andet!!) haft tanken

"Jeg elsker min kæreste men hvorfor får jeg sommerfugle i maven af ham min kollega?!?!",

"Hvis jeg både kan føle mig halv-vild med ham den lækre derover OG jeg elsker min kæreste...... Vil det så sige at jeg ALDRIG kan være i et fast og monogam forhold?!?"

Og selvom kæresten er jordens lækreste og dejligste: skræmmer tanken jer om at i skal sove og bolle med den samme fyr RESTEN AF JERES LIV!?

jeg har svaret at jeg kun tænker på min mand, men det betyder ikk at jeg aldrig har været utro, var altid min kæreste utro indtil jeg mødte ham her har ikk været utro siden, the perfect man 

Anmeld

12. juni 2011

modesty

Min kæreste tænder på at jeg er sammen med andre mænd. Så jeg kan ikke sige at jeg er utro, da han er helt med på den, men ja, jeg har været sammen med andre mænd, og kommer helt sikkert til at være det igen. Det er dog ikke noget der sker særlig tit, da jeg er ret kræsen. 

I mit tidligere forhold var den slags totalt bandlyst, hvilket jeg syntes var meget svært. Og jeg tror ikke at jeg kunne være 100% monogam i et parforhold. Men det er vigtigt for mig at være totalt ærlig, så jeg ville heller aldrig lyve om det.

Anmeld

12. juni 2011

lukasmor

Jeg har stemt: Jeg tænker KUN på min mand.. SER ikke engang andre, - for sådan er det 

Anmeld

13. juni 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg samler da en masse appetit ude men jeg spiser kun hjemme.  Og jeg har da også haft sex med George C og Johnny Depp et par gange eller tre

Anmeld

13. juni 2011

-Sigrid-

Jeanne skriver:

Jeg samler da en masse appetit ude men jeg spiser kun hjemme.  Og jeg har da også haft sex med George C og Johnny Depp et par gange eller tre

Jeg har også haft sex med Johnny Depp - utrolig mange gange

Anmeld

13. juni 2011

MaliksMor

kun min mand - ser ikke engang andre..

Anmeld

13. juni 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Mangler en der handler om at man ... sniffer ind og slikker lidt på maden ude, en enkelt gang og opdager at man har en fantastisk kok derhjemme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.