Billig og god maling til møbler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

CA

numsefisk skriver:

Ja vores stole er blevet så flotte

Og farven bestemmer du jo selv, alt efter hvor meget farve du hælder i

Og det skaller ikke, da acryl jo kun er med til at give den farven, så lagt støreste delen er jo træ maling

Ok. Det er ret smart. Jeg kan bare stadig ikke helt forstå, hvordan farven kan undgå at blive lysere når størstedelen er hvid Hvis jeg skal have mørkelilla bruger jeg jo lige pludselig rigtig meget akryl, og så blir det jo alligevel dyrt og nok også dårligere kvalitet når der er så meget akryl i. Tror jeg prøver farveprøverne Men tak for tippet. Vil huske det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Carina87 skriver:

Ok. Det er ret smart. Jeg kan bare stadig ikke helt forstå, hvordan farven kan undgå at blive lysere når størstedelen er hvid Hvis jeg skal have mørkelilla bruger jeg jo lige pludselig rigtig meget akryl, og så blir det jo alligevel dyrt og nok også dårligere kvalitet når der er så meget akryl i. Tror jeg prøver farveprøverne Men tak for tippet. Vil huske det!

I træ maling er der jo også akryl??

Så tror ikke jeg forstår hvad du mener??

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

12. juni 2011

CA

numsefisk skriver:

I træ maling er der jo også akryl??

Så tror ikke jeg forstår hvad du mener??

He he Det er også lige meget. Jeg finder ud af noget og tak for hjælpen!

Anmeld

12. juni 2011

modesty

Sørg nu for at købe svanemærket maling med MAL kode 00-1. Maling er virkelig noget gift, og du udsætter dine små børn meget for det når det er deres møbler der skal males.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.