Cyklus efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Kløver

SussieThyssen skriver:

Første og anden gangs mens efter en graviditet, kan man aldrig helt regne med, da kroppen lige skal igang igen.

tak, dejligt at vide, så er der jo masser af håb for at jeg ikke får lang mens og håber stadig på lidt kortere cyklus, men så længe den ikke bliver længere er jeg tilfreds

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

SussieThyssen

Maja84 skriver:

tak, dejligt at vide, så er der jo masser af håb for at jeg ikke får lang mens og håber stadig på lidt kortere cyklus, men så længe den ikke bliver længere er jeg tilfreds

Ja..det kan man jo håbe 

Anmeld

11. juni 2011

Kløver

SussieThyssen skriver:

Ja..det kan man jo håbe 

tak

Anmeld

11. juni 2011

Clisolka

Maja84 skriver:

Hvordan var jeres cyklus efter fødslen, gik den med det samme tilbage til sin vante gang eller blev den uregelmæssig eller blev den længere/kortere.

Min cyklus lå før på 6 uger så gjorde mig ik noget hvis den blev kortere, har så haft den første mens efter vores skønne søn kom til verden, og er nu gået 1 mdr, så er jo lidt spændt på hvornår den har tænkt sig at dukke op igen

hvordan har det været hos jer piger

Jeg venter stadig på min mens her  Jeg fik kejsersnit i oktober og har ikke set skyggen af det endnu....

Før jeg blev gravid lå det regelmæssigt efter jeg stoppede med p-pillerne, men hold op nogle perioder jeg har haft (hvor jeg ikke var på p-piller), hvor jeg ikke blødte. Min læge ville have undersøgt om jeg havde PCO, men det nåede vi aldrig, inden jeg stod med de 2 berømte streger 

Anmeld

11. juni 2011

Kløver

BB78 skriver:

Jeg venter stadig på min mens her  Jeg fik kejsersnit i oktober og har ikke set skyggen af det endnu....

Før jeg blev gravid lå det regelmæssigt efter jeg stoppede med p-pillerne, men hold op nogle perioder jeg har haft (hvor jeg ikke var på p-piller), hvor jeg ikke blødte. Min læge ville have undersøgt om jeg havde PCO, men det nåede vi aldrig, inden jeg stod med de 2 berømte streger 

ammer du, det kan være årsagen til mens ikke kommer min kom da jeg stoppede med amningen

Anmeld

11. juni 2011

Clisolka

Maja84 skriver:

ammer du, det kan være årsagen til mens ikke kommer min kom da jeg stoppede med amningen

Nix, det stoppede da hun var 6 uger 

Anmeld

12. juni 2011

Kløver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.