Føler det hele vælter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

charlottekri

Anonym skriver:

Katten er en hvid hunkat på 2 år, hun er ikke steriliseret og heller ikke vaccineret og har været indekat altid, og trives godt nok med det, men ville da sikkert være glad for at kunne komme ud. Hun har fået et kuld killinger, og generelt altid været en meget stilfærdig kat...

øv, beklager, hun vil kun have en hankat desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

tobogsylsmor27

hej er hun renlig og kan den lide børn, hvor bor i hen og er den gratis for jeg leder også efter en kat og vil da gerne havde en hvid hunkat  du kan send mig en pb

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

tobogsylsmor27 skriver:

hej er hun renlig og kan den lide børn, hvor bor i hen og er den gratis for jeg leder også efter en kat og vil da gerne havde en hvid hunkat  du kan send mig en pb

Jeg har sendt dig en pb, og forresten er den gratis. Vi håber jo bare på at kunne finde et godt hjem til den, så vi ikke bliver nødt til at aflive en rask ung kat...

Vi kan dog vælge at sætte den som staldkat på min søsters gård, men det synes jeg ville være synd, da hun altid har været indekat og de bor lige op til en meget traffikeret vej, der sandsynligvis er årsag til 3 staldkattes forsvinden siden november..

Anmeld

11. juni 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Jeg har sendt dig en pb, og forresten er den gratis. Vi håber jo bare på at kunne finde et godt hjem til den, så vi ikke bliver nødt til at aflive en rask ung kat...

Vi kan dog vælge at sætte den som staldkat på min søsters gård, men det synes jeg ville være synd, da hun altid har været indekat og de bor lige op til en meget traffikeret vej, der sandsynligvis er årsag til 3 staldkattes forsvinden siden november..

har i overvejet at høre de forskellige dyreinternatter om de evt vil tage hende hvis det er ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.