Undskyld, men er nødt til lige at få lidt luft, for kæresten forstår ikke helt min frustration...
Jeg var 19 år da jeg gravid, og da boede både mig og kæresten hjemme hos de gamle, men vi valgte jo så at få bebsi og flyttede hjemmefra uden en krone på lommen, faktisk med gæld begge to.
Vi havde INGENTING og samtlige møbler var fra venlige familiemedlemmer eller billigt genbrug (og det er det i øvrigt stadig).
Nu har vi så klaret os i to år, uden at låne penge i banken eller af forældre og lignende, vi studerer begge, så der har jo ikke været meget at gøre med, og der har da også været større eller mindre overtræk hver måned. MEN, det er bare altid gået alligevel..
Af en eller anden grund går det bare ikke mere. Vi havde en misforståelse med banken der gjorde at de havde lagt vores budget forkert, så pludselig havde vi brugt penge vi ikke havde og vi måtte låne 1500 kr af min mor for at dække overtrækket på budgetkontoen, så blev vi enige om at prøve på en "frisk" start og lånte 2000 kr af min far for at gøre op med det resterende overtræk på forbrugskontoen.
Så blev hesten, som ingen vil købe, syg for 117 gang og det var selvfølgelig i en weekend, regning = 2900 kr.
Spurgte banken om de ville hjælpe, men det ville de ikke, så måtte låne flere penge af min heldigvis gavmilde far, men bryder mig bare ikke om det 
Derudover kom der 2x tandlægeregning, en cykel der gik i stykker, udgifter til en brugt barnevogn til bebs nummer to der kommer om to måneder, så kontoen er nu i minus igen igen igen... Eller, der er ca. 800 kr tilbage og så vil vi køre ud på overtræk igen... 
I dag har vi så modtaget et brev om at nogen har klaget over voes kat og vi har 5 dage til at skaffe os af med den.. Hvem er det liiiige der vil have en voksen kat ? Hmm ? Så vi kan nok se frem til at aflive den
(ikke sjovt, plus flere udgifter)...
Suk... 
Det kan godt være vi ikke skylder flere 100 tusinde kroner væk, men det er bare så stort et nederlag for mig at vi pludselig ikke kan klare os selv længere, og kan simpelthen ikke se hvordan vi skal kunne komme ovenpå økonomisk igen før hesten er blevet solgt.. Det hjælper self lidt med de ekstra børnepenge der begynder at komme ind, men til den tid vil hullet jo kun være blevet dybere... 
Igen, undskyld.. Men det hjalp da lidt...