Har brug for godt råd!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

iris-mor

JustAnotherName skriver:

Jeg tror at h*n slipper og "bliver gal" af frustration over, at det ikke bare "vælter ud i munden" NU!!! ......Min datter blev også dybt hidsig.

Men du må bevare roen, og fortsat ligge til brystet.
De skal sutte, og selv sørge for at øge mælkeproduktionen.

Der sker jo sådanne nogle "appetit-spring", hvor børnene kræver mere mad .....Men de skal "arbejde for maden" ....De skal sutte mere (forgæves) for at få mere mælk ud.
Og din mælk kommer også i "portioner", så det kan nemt ske, at h*n bliver sur, når h*n er "imellem to portioner" ...Hvis du forstår, hvad jeg mener?

Du skal ikke give op, og blive usikker. Du kan GODT amme!!

Virker bekendt. Sådan var vores Siri også efter en hospitalsindlæggelse, hvor min mælkeproduktion var dalet, fordi hun fik sonde etc, det tog en dag eller to, men hold op hvor var den stakkels pige dog frustreret.

Hold ud og forsøge at bevare roen. Den med at ligge med baby i sengen en hel dag er da en super ide, det må da hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

JustAnotherName

iris-mor skriver:

Virker bekendt. Sådan var vores Siri også efter en hospitalsindlæggelse, hvor min mælkeproduktion var dalet, fordi hun fik sonde etc, det tog en dag eller to, men hold op hvor var den stakkels pige dog frustreret.

Hold ud og forsøge at bevare roen. Den med at ligge med baby i sengen en hel dag er da en super ide, det må da hjælpe

Ja, det kan nemlig godt være et par krævende dage. Men så bliver der også mere ro på igen, når barnet har fået "gang i det", og mælkeproduktionen igen kan følge med dét, som barnet kræver

Jeg ammede også mere i de dage, hvor det var sådan...
Dog ikke en hel dag i sengen. Men måske lidt ekstra timer på sofaen

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

tak for hjælpen piger.. Jeg prøver alt hvad jeg kan for jeg VIL bare amme

Anmeld

12. juni 2011

Mumto3

Anonym skriver:

vores aftener var sådan der var seng tid imellem 22-23 sov til omkring kl 5 nogle gange længere og så spise og sove videre igen..

Men nu skrev jeg fx. ned i nat alle tidspunkter H*n var oppe og spise kl 3-6 og halv otte..

Der er ingen skriger i om natten, er bare bange for at H*n sutter sig træt og ikke er mæt.

jeg tror ikke han spiser sig træt men ikke mæt om natten, jeg tror mere han har ro til at spise o´m natten og derfor ikke skriger.

har du prøvet at lægge dig ind i soveværelse om dagen, evt. med nedrullede gardiner, eller at skærme babyen af på en eller anden måde, sådan at der ikke er 'noget at opleve' og se så hvordan baby reagere. Jeg ville gætte på h*n holder op med at skrige.

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

jeg tror ikke han spiser sig træt men ikke mæt om natten, jeg tror mere han har ro til at spise o´m natten og derfor ikke skriger.

har du prøvet at lægge dig ind i soveværelse om dagen, evt. med nedrullede gardiner, eller at skærme babyen af på en eller anden måde, sådan at der ikke er 'noget at opleve' og se så hvordan baby reagere. Jeg ville gætte på h*n holder op med at skrige.

Skrigeriet er stoppet (: Jeg drak en halv ca. juleøl igår og føøøøøj..

Anmeld

12. juni 2011

Lisette 84

Jeg kan kun sige at jeg havde akkurat samme problem med mit første barn.... Han tabte sig også....... det gik i hårdknude.... Jeg var også stædig og ville blive ved med at amme..... Men det blev til sidst så frustrerende og ubehagelig en oplevelse hver gang.... Og han endte med altid at falde i søvn af udmattelse i stedet for af mæthed........... Så valgte jeg flasken........... Sikke en lettelse...... Han blev glad fra dag 1 ... Han trivedes igen.. tog hurtigt på og det tog fart med den gode udvikling....   Jeg selv trivedes også med det... Først og fremmest fordi min søn fik det godt... og for det andet gav det en god rutine i hverdagen, med faste måltider.............

Flasken blev min redning.......... Det er det jeg vil anbefale....... Helt klart....

Pøj pøj med det.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.