er min mand træt af mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

tror du skal sige til ham at det har taget overhånd....og at vis i skal have noget hygge sammen, så er der nødt til at komme tidsbegrænsning på.

Her kan vi begge godt sidde 1-2 timer hver aften på nettet, men tit aftaler vi at der er begræsning på og at vi nogle dage kun må sidde 30 min:-)

Har gjort så siger han at han er i håndjern

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Anonym trådstarter

MoriSverige skriver:

Det er svært at sige, da det (efter min mening) også kommer an på så mange andre ting.

Sådan er min kæreste også tit i hverdagene når han kommer hjem fra job. Men hvis jeg lige trænger til at være mig selv lige, så smider jeg knægten over til ham og så liver han ligesom mere op og man kan se på ham: Nårh ja... Ham kunne jeg da også lige lege lidt med inden han skal i seng.

Har jeg brug for noget opmærksomhed, går jeg bare hen og skubber til ham og kysser ham. Så liver han også helt op og igen kan man ligesom se på ham: nårh ja jeg har jo en familie.

Synes da bestemt at det er træls nogle gange, men bliver som sådan ikke sur over at han sådan. Han er sikkert meget træt i hovedet når han kommer hjem. Det ved jeg da at jeg selv er når jeg har været på arbejde. 

Men hvis det er helt slemt, så vær mere direkte og vær lidt ligeglad med at han bliver sur og siger at du altid hakker på ham. Han er sgu nødt til at hører efter nogle gange. Det er heller ikke altid min kæreste er lige glad for at jeg er efter ham, med at han bare sidder og stener, så diskuterer vi lidt og snakker ikke sammen i en times tid. Så er alt godt igen og han kan godt se at det er ham der måske er lidt træls ind imellem

Ved ikke om dette gav ret meget mening. Men tag fat i manden og få ham til at indse hvordan han opfører når han er hjemme.

Ja tak . Men det hårdt for lige meget hvad jeg gør misforstår han

Anmeld

11. juni 2011

LauraLW

Er du ikke træt af din mand!!?

Hvorfor i alverden hjælper han ikke til derhjemme? Ikke i orden, i min optik, at du bare render rundt og opvarter, og så sidder han på sin flade og spiller eller whatever. Jeg ville banke alvorligt i bordet hvis jeg var dig.

Anmeld

11. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

LauraLW skriver:

Er du ikke træt af din mand!!?

Hvorfor i alverden hjælper han ikke til derhjemme? Ikke i orden, i min optik, at du bare render rundt og opvarter, og så sidder han på sin flade og spiller eller whatever. Jeg ville banke alvorligt i bordet hvis jeg var dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.