Anonym skriver:
Når han kommer hjem fra arbejde sætter han sig foran bærbaren til vi skal sove . Han er meget optaget af den. Det som han savner sin bærbar mere end mig.
Han taler på en meget forkert måde til mig og når jeg siger det til ham bliver han sur og siger jeg altid hakker ned på ham.
Det er svært at sige, da det (efter min mening) også kommer an på så mange andre ting.
Sådan er min kæreste også tit i hverdagene når han kommer hjem fra job. Men hvis jeg lige trænger til at være mig selv lige, så smider jeg knægten over til ham og så liver han ligesom mere op og man kan se på ham: Nårh ja... Ham kunne jeg da også lige lege lidt med inden han skal i seng.
Har jeg brug for noget opmærksomhed, går jeg bare hen og skubber til ham og kysser ham. Så liver han også helt op og igen kan man ligesom se på ham: nårh ja jeg har jo en familie.
Synes da bestemt at det er træls nogle gange, men bliver som sådan ikke sur over at han sådan. Han er sikkert meget træt i hovedet når han kommer hjem. Det ved jeg da at jeg selv er når jeg har været på arbejde.
Men hvis det er helt slemt, så vær mere direkte og vær lidt ligeglad med at han bliver sur og siger at du altid hakker på ham. Han er sgu nødt til at hører efter nogle gange. Det er heller ikke altid min kæreste er lige glad for at jeg er efter ham, med at han bare sidder og stener, så diskuterer vi lidt og snakker ikke sammen i en times tid. Så er alt godt igen og han kan godt se at det er ham der måske er lidt træls ind imellem 
Ved ikke om dette gav ret meget mening. Men tag fat i manden og få ham til at indse hvordan han opfører når han er hjemme.
Anmeld