er min mand træt af mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.507 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Anonym trådstarter

Når han kommer hjem fra arbejde sætter han sig foran bærbaren til vi skal sove . Han er meget optaget af den. Det som han savner sin bærbar mere end mig.
Han taler på en meget forkert måde til mig og når jeg siger det til ham bliver han sur og siger jeg altid hakker ned på ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

anynom

Det er jo svært at sige..

Gør du noget for at hive ham væk fra computeren? Hvis han føler, at du altid hakker på ham (uden at det er din mening), så søger han måske tilflugt dér.

Anmeld

10. juni 2011

Lilje82

Anonym skriver:

Når han kommer hjem fra arbejde sætter han sig foran bærbaren til vi skal sove . Han er meget optaget af den. Det som han savner sin bærbar mere end mig.
Han taler på en meget forkert måde til mig og når jeg siger det til ham bliver han sur og siger jeg altid hakker ned på ham.

Kan ikke svare på hans vegne, men det lyder som om det er på tide med en alvors snak.

Anmeld

10. juni 2011

Mettefpigen

Hvad laver han på computeren??

Min kæreste sidder også meget på computeren, men det er så for at spille poker og det har jeg ikk noget imod...

Han kan sagtens sidde der en hel dag uden at lave noget andet.. Men slår jeg hånden i bordet og siger at nu må han godt hjælpe til med maden eller han gerne lige må rydde lidt op, så gør han det også...

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Hvad laver han på computeren??

Min kæreste sidder også meget på computeren, men det er så for at spille poker og det har jeg ikk noget imod...

Han kan sagtens sidde der en hel dag uden at lave noget andet.. Men slår jeg hånden i bordet og siger at nu må han godt hjælpe til med maden eller han gerne lige må rydde lidt op, så gør han det også...

ALtså når han kommer hjem servere jeg maden . Vi spiser og når vi færdig går han i stuen og tænder fjernsynet og tænder vores bærbar . Han sidder der til vi skal sove . Jeg tager mig af bordet og opvasken.

Når vi så ligger på sengen ligger han og spiller på sin mobil .
På computer ser han altid på ekstrabladet og biler .

Men han kan ikke hører selv når han taler til mig bruger han en mærkelig tone og når jeg så svare ham tilbage og siger du taler grimt eller ej skat du glemte at sætte din tallerken på plads så bliver han fornærmet og tror jeg hakker ned på ham.

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Det er jo svært at sige..

Gør du noget for at hive ham væk fra computeren? Hvis han føler, at du altid hakker på ham (uden at det er din mening), så søger han måske tilflugt dér.

Nej jeg gider ikke blande mig mere i hans sager . Hvis han kan lide at sidde der så gør han bar det . Self er det træls for jeg tager mig af vores barn selv når han er hjemme fra arbejde . Jeg føler hvis jeg siger at om han ikke gider slukke for computeren og sætte sig hos mig så føler han sig i håndjern . Det har han sagt før

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Kan ikke svare på hans vegne, men det lyder som om det er på tide med en alvors snak.

Ja ved godt men hver gang jeg tager en snak med ham sådan på en meget stille og sød tone så siger han du retter altid på ham og i følge dig laver jeg altid fejl

Anmeld

11. juni 2011

Muffinmus

tror du skal sige til ham at det har taget overhånd....og at vis i skal have noget hygge sammen, så er der nødt til at komme tidsbegrænsning på.

Her kan vi begge godt sidde 1-2 timer hver aften på nettet, men tit aftaler vi at der er begræsning på og at vi nogle dage kun må sidde 30 min:-)

Anmeld

11. juni 2011

Lilje82

Anonym skriver:

Ja ved godt men hver gang jeg tager en snak med ham sådan på en meget stille og sød tone så siger han du retter altid på ham og i følge dig laver jeg altid fejl

Måske du skal i en periode lade være med at rette på ham, spørge ham om han gider tingene istedet.

Kan ærligtalt godt forstå, hvis han holder sig for sig selv, hvis han altid føler du retter og "skælder ud" - Og du skyder med garanti dig selv i foden ved det.

Anmeld

11. juni 2011

Silas&Mille

Anonym skriver:

Det er svært at sige, da det (efter min mening) også kommer an på så mange andre ting.

Sådan er min kæreste også tit i hverdagene når han kommer hjem fra job. Men hvis jeg lige trænger til at være mig selv lige, så smider jeg knægten over til ham og så liver han ligesom mere op og man kan se på ham: Nårh ja... Ham kunne jeg da også lige lege lidt med inden han skal i seng.

Har jeg brug for noget opmærksomhed, går jeg bare hen og skubber til ham og kysser ham. Så liver han også helt op og igen kan man ligesom se på ham: nårh ja jeg har jo en familie.

Synes da bestemt at det er træls nogle gange, men bliver som sådan ikke sur over at han sådan. Han er sikkert meget træt i hovedet når han kommer hjem. Det ved jeg da at jeg selv er når jeg har været på arbejde. 

Men hvis det er helt slemt, så vær mere direkte og vær lidt ligeglad med at han bliver sur og siger at du altid hakker på ham. Han er sgu nødt til at hører efter nogle gange. Det er heller ikke altid min kæreste er lige glad for at jeg er efter ham, med at han bare sidder og stener, så diskuterer vi lidt og snakker ikke sammen i en times tid. Så er alt godt igen og han kan godt se at det er ham der måske er lidt træls ind imellem

Ved ikke om dette gav ret meget mening. Men tag fat i manden og få ham til at indse hvordan han opfører når han er hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.