Svar fra Riget på start af behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Putomanen

Så kom der endelig brev fra Riget. Vi skal ind til informationsmøde d. 21. juni, juhuuu... Det bliver rigtig spændende!

Desværre skrev de, at vi ville være klar til reagensglasbehandling til juli måned, men da de mangler nogle svar fra min kærestes operation fra Vækst og Reproduktion, vil de gerne have dem først... Arghhh, han skal først ind og have lavet prøverne i slutningen af juli måned, og får først svar engang i august måned.. Jeg ved godt at det kun er 2 måneder, men jeg kan slet ikke overskue at skulle vente i en krig igen. Så kommer vi nok først igang med behandling til september måned

Min kæreste ringer ind på tirsdag for at høre, om de virkelig har brug for de svar, for de burde ikke have en indvirkning på vores behandling. Så må i krydse fingre for os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Sujan

Jeg krydser alt hvad krydses kan for jer....

Ja man bliver ør i hovedet af alt den ventetid... 2 mdr er LANG tid.

håber sådan at i kan komme igang snart

Anmeld

10. juni 2011

Putomanen

Sujan skriver:

Jeg krydser alt hvad krydses kan for jer....

Ja man bliver ør i hovedet af alt den ventetid... 2 mdr er LANG tid.

håber sådan at i kan komme igang snart

Tusind tak for det, det varmer rigtig meget

Ventetiden er simpelthen forfærdelig! Nu vil jeg sku gerne i gang!  

Anmeld

10. juni 2011

Sujan

Ja kan jeg virkelig godt forstå...

I har også været så meget igennem... og nu er det endelig så tæt på.

Synes aldrig man vender sig til ventetid...

Det mest forfærdelige, synes jeg, er man man venter en måned eller flere på et eller andet. (prøvesvar o.s.v.) og når de endelig kommer tager det et par min. og så skal man dælme vente lidt mere.

Håber der snart er en baby på vej til jer.

Anmeld

10. juni 2011

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Så kom der endelig brev fra Riget. Vi skal ind til informationsmøde d. 21. juni, juhuuu... Det bliver rigtig spændende!

Desværre skrev de, at vi ville være klar til reagensglasbehandling til juli måned, men da de mangler nogle svar fra min kærestes operation fra Vækst og Reproduktion, vil de gerne have dem først... Arghhh, han skal først ind og have lavet prøverne i slutningen af juli måned, og får først svar engang i august måned.. Jeg ved godt at det kun er 2 måneder, men jeg kan slet ikke overskue at skulle vente i en krig igen. Så kommer vi nok først igang med behandling til september måned

Min kæreste ringer ind på tirsdag for at høre, om de virkelig har brug for de svar, for de burde ikke have en indvirkning på vores behandling. Så må i krydse fingre for os

for at i kan komme igang før!!!!!!

Anmeld

10. juni 2011

Putomanen

Sujan skriver:

Ja kan jeg virkelig godt forstå...

I har også været så meget igennem... og nu er det endelig så tæt på.

Synes aldrig man vender sig til ventetid...

Det mest forfærdelige, synes jeg, er man man venter en måned eller flere på et eller andet. (prøvesvar o.s.v.) og når de endelig kommer tager det et par min. og så skal man dælme vente lidt mere.

Håber der snart er en baby på vej til jer.

Ja, livet er ikke altid helt retfærdigt...

Ja, det er jo helt forfædeligt. Man venter hele tiden, og når man endelig når derhen, får man bare at vide, at man skal vente igen, bare på en ny ting... Arghh...

Tusind tak, jeg håber også snart, at der er en baby på vej til jer! Nu står I jo også snart og skal i gang...

Anmeld

10. juni 2011

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

for at i kan komme igang før!!!!!!

Tak for det, jeg håber at det hjælper!!!

Anmeld

10. juni 2011

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Tak for det, jeg håber at det hjælper!!!

Gør jeg også...  Det er bare det værste i BIB verdenen!!!!!!

Anmeld

10. juni 2011

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

Gør jeg også...  Det er bare det værste i BIB verdenen!!!!!!

Ja, det er sku ikke sjovt... Men generelt er BIB-verdenen ikke et særlig sjovt sted at være

Jeg håber, at du meget snart kan træde ud af den!!!

Anmeld

10. juni 2011

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Ja, det er sku ikke sjovt... Men generelt er BIB-verdenen ikke et særlig sjovt sted at være

Jeg håber, at du meget snart kan træde ud af den!!!

Du har helt ret... Vi har efterhånden været nede med nakken mange gange....

Og 1000 tak!!!!  Og back at you!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.