Gitte har født :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

H+S Skjolgborg.

grinbidderen skriver:

Mange tak tøser det glæder mig at jeg selv var i stand til at opdatere til jer. Men hvis jeg kunne skrive til Julie som var meningen (undskyld at jeg ik fik skrevet Julie) men så havede jeg overskud til det så havede jeg osse til selv at kunne gøre det tænkte jeg. Så det gjorde jeg.. Men skal nok skrive en masse om det hele en af de nærmeste par dage.. Men det er helt vidunderligt at have hende i mine arme, og hun har sovet hos mig siden kl.4 i nat det var åbenbart trykhed hun ville have. Nu glæder jeg mig bare til far og vera vågner så vi kan hente valde så han kan se lille søster.. Min kusine som har ham viste et billede og viste ham og sagde det var lillesøster men han sagde nej for hun er meget større det er ikke vera.. Skønne dreng.. Er nu en LYKKELIG mor til 1 prins og 1 prinssesse..,

Viser du ikke lidt billeder til de andre herind af hende..

Knuss og mega tillykke igen til jer alle 3.

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

grinbidderen

Henriette.. Jo jeg sætter billeder ind på et tidspunkt når jeg lige kommer på den rigtige com.. Har ik overskud til at gå på com og gøre det lige iøjeblikket og kan ikke sætte billeder ind fra iPhone.. Men til jer der er på face er der en af jer der ville kunne tage et af mine billeder fra face med vera og lige sætte her ind?? Indtil jeg selv lige ville kunne spamme jer med billeder af vera og den stolte storebror...

Anmeld

15. juni 2011

H+S Skjolgborg.

grinbidderen skriver:

Henriette.. Jo jeg sætter billeder ind på et tidspunkt når jeg lige kommer på den rigtige com.. Har ik overskud til at gå på com og gøre det lige iøjeblikket og kan ikke sætte billeder ind fra iPhone.. Men til jer der er på face er der en af jer der ville kunne tage et af mine billeder fra face med vera og lige sætte her ind?? Indtil jeg selv lige ville kunne spamme jer med billeder af vera og den stolte storebror...

Bare ok Gitte.

Jeg ville gerne satte et billede på af hende eller hende og valdmar  herind hvis jeg må ??.

Henriette

Anmeld

15. juni 2011

JustAnotherName

Henriette1976 skriver:

Bare ok Gitte.

Jeg ville gerne satte et billede på af hende eller hende og valdmar  herind hvis jeg må ??.

Henriette

Er I i familie?

Anmeld

16. juni 2011

grinbidderen

Katrine: Henriette er en veninde, som jeg har lært at kende her inden på baby.dk inden Vestsjællands gruppen har kendt hinanden snart 2 år vil jeg skyde på. Og Henriette det må du meget gerne du kan bare sætte 1 billede af både hende alene og 1 hvor valde er med hvis du gider?? Knus

Anmeld

16. juni 2011

H+S Skjolgborg.

grinbidderen skriver:

Katrine: Henriette er en veninde, som jeg har lært at kende her inden på baby.dk inden Vestsjællands gruppen har kendt hinanden snart 2 år vil jeg skyde på. Og Henriette det må du meget gerne du kan bare sætte 1 billede af både hende alene og 1 hvor valde er med hvis du gider?? Knus

.Gør jeg bare søde..

Ja vi har kendt hinanden 2-2½ år ville jeg tro ca.

Henriette

Anmeld

16. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Gittes dejlig børne..

Billede 1. dem begge to.

Billede 2 den lille  prinsessen Vera.

Knus fra Henriette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.