Gitte har født :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Karo

Tænkte at jeg lige ville fortælle alle jer der ikke er på facebook at Gitte fødte lille Vera kl. 20.00

Gitte er simpelthen for sej. Under hele fødslen har hun sørget for at holde os alle sammen opdateret med hvor langt i forløbet hun var.

Stort tillykke Gitte, med jeres dejlige lille pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

lion

Fik lige læst det.

Hun er bare sej, hende Gitte, når hun 1 time og 17 min efter en fødsel har sat billeder ind af Vera på facebook

Stort tillykke til Gitte og familien

Anmeld

10. juni 2011

Klumpe-dumpe

Du skal bestemt også havde et stort TILLYKKE med prinsesse Vera herinde.

STORT tillykke med den yndigste lille pige

Anmeld

10. juni 2011

Mira0911

Stort tillykke med prinsessen.... 

Anmeld

11. juni 2011

grinbidderen

Mange tak tøser det glæder mig at jeg selv var i stand til at opdatere til jer. Men hvis jeg kunne skrive til Julie som var meningen (undskyld at jeg ik fik skrevet Julie) men så havede jeg overskud til det så havede jeg osse til selv at kunne gøre det tænkte jeg. Så det gjorde jeg.. Men skal nok skrive en masse om det hele en af de nærmeste par dage.. Men det er helt vidunderligt at have hende i mine arme, og hun har sovet hos mig siden kl.4 i nat det var åbenbart trykhed hun ville have. Nu glæder jeg mig bare til far og vera vågner så vi kan hente valde så han kan se lille søster.. Min kusine som har ham viste et billede og viste ham og sagde det var lillesøster men han sagde nej for hun er meget større det er ikke vera.. Skønne dreng.. Er nu en LYKKELIG mor til 1 prins og 1 prinssesse..,

Anmeld

11. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Stort tillykke Gitte! Med jeres lille Vera! Endelig.... Det må være SÅ dejligt at hun nu er ude af mavsen:0)

Anmeld

11. juni 2011

h_bernie

tillykke med Vera.

Anmeld

11. juni 2011

anna-jonas

Tillykke kære Gitte.................det er sååå stort, med en lille ny i familien.

Er helt skruk..............for den følelse er bare helt unik.

Anmeld

11. juni 2011

JustAnotherName

Tænkte at jeg lige ville fortælle alle jer der ikke er på facebook at Gitte fødte lille Vera kl. 20.00

Gitte er simpelthen for sej. Under hele fødslen har hun sørget for at holde os alle sammen opdateret med hvor langt i forløbet hun var.

Stort tillykke Gitte, med jeres dejlige lille pige.

Tak - Jeg holder jo kun til herinde, så jeg er glad for at få besked HER!!

Stort tillykke til Gitte med lille Vera 

Jeg glæder mig til at høre mere om forløbet, og måske også se et par billeder af prinsessen

TILLYKKE !!!

Anmeld

11. juni 2011

Rosa

Kæmpestort tillykke!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.