NF scanning overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

metski83

Stort tillykke...

Bliver helt sur indvendig over at nogle folk kan være sådan, og ligefrem fryde sig.

Det er da helt grotesk.

Men super dejligt, at du nu har en skø baby i maven som har det godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

sweet

Anonym skriver:

Langt om længe var det overstået og vi kunne slippe for nervøsitet og bekymring.

NF scanningen gik helt utrolig godt, jeg blev sat 2 dage frem, så jeg har nu termin 20 december.

Den lille rod lå derinde trygt og godt, slog og sparkede, men samarbejdede trods alt med den søde jordemoder.

Risikoen blev sat til 1:19xxx, så det kunne ikke være bedre.

Grunden til min anonymitet er at der desværre er folk der har lidt for travlt med at fryde sig over at jeg har mistet og bare ikke kan blande sig udenom, så jeg kan desværre ikke dele min gravidietet på nettet og i må vente med at få anonymiteten ophævet til jeg har født

Denne tråd er derudover også hovedsagligt lavet til de få der ved hvem jeg er og som gerne ville se billede at den lille, men da jeg ikke er plusprofil kan jeg ikke sende billedet, så er nødt til at gøre det på den her måde.

Der kommer kun 1 billede herind, til trods for at jordemoderen gav os 2 ekstra billeder som en gave. Fik jeg sagt at hun var utrolig sød og at jeg håber jeg får hende fast

Det var lige en update fra en glad og lettet anonym

sååå fin... du fortjener denne lille spire

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Stort tillykke...

Bliver helt sur indvendig over at nogle folk kan være sådan, og ligefrem fryde sig.

Det er da helt grotesk.

Men super dejligt, at du nu har en skø baby i maven som har det godt

Ja, det er dybt grotesk.

Tusind tak, vi er også rigtig glade for at alt er som det skal være og vi glæder os meget til at se hvem der gemmer sig derinde  

Anmeld

12. juni 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

sååå fin... du fortjener denne lille spire

Tusind tak søde 

Anmeld

12. juni 2011

Sabina92

Frøken J. skriver:

Stort tillykke med jeres fine resultat! Hvor kan jeg blive harm over, at nogen har frydet sig over i har mistet. Puha!!! 

Sådan nogle mennesker er der desværre /;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.