Tusind tak til jer alle sammen og tak for jeres forståelse.
Det er en rigtig hård og rigtig irriterende ting, for jeg har aller mest lyst til at skrige det ud til verden og have nogen at dele min glæde mig. Være med i trådene omkring lyster, hormoner og kunne give og modtage alle de gode råd. Jeg sidder tit og får skrevet et langt svar som jeg så ender med at slette fordi jeg ikke kan slippe min anonymitet og det piner mig, for jeg har ligesom alle andre, brug for at snakke om alle de ting der foregår i min krop og i mit hovede, men jeg kan ikke. Jeg vil heller ikke blive ved med at belemre manden, veninder og familie med det, men jeg har jo ikke andre og jeg tror faktisk de er ved at være lidt træt af at høre om det, så det kunne jo være rart at kunne skrive om det herinde, men sådan er det desværre bare ikke for mig 
Jeg tror desværre ikke at nogen af dem har dårlig samvittighed og det er hovedsagligt også derfor valget om 100% anonymitet er blevet taget, for det kan godt være at det siger mere om dem end om mig, men det var mig og manden det gjorde ondt på og det vil vi ikke udsætte os for igen, eller min familie som var dem der fandt ud af det.
Jeg vil dog slutte af med noget positivt og sige at jeg glæder mig utrolig meget til at kunne ophæve min anonymitet til december og vise jer billeder af den lille rod der ligger og tumler rundt i min mave 
Jeg er rigtig glad for jeres feedback og håber I alle har en dejlig pinse 
Anmeld