Andre som har det som mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Anonym trådstarter

åårrrrhhh... I er nu så søde herinde!!!

Men jeg ved virkelig ikke hvad der sker med mig... Har ALDRIG prøvet noget lignede før..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Anonym trådstarter

Muffi<3 skriver:

Altså jeg kan med sikkerhed fortælle dig at det ikke nytter noget at blive hos manden hvis han er en idiot og forholdet er dødt  Jeg vinkede farvel til vores dejlige hus , ferierejser 2 gange om året til exotiske steder, nedsat arbejdstid og bil   Men jeg slap for manden og blev bare så glad

Det kunne ligeså godt have været mig, der havde beskrevet vores liv...

Anmeld

10. juni 2011

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Det kunne ligeså godt have været mig, der havde beskrevet vores liv...

Jeg skulle have sagt farvel 10 år før   men levede også for de ting jeg havde og ikke troede jeg kunne undvære , men hellere undvære , ungerne er jo også meget mere glade hvis mor er glad

Anmeld

10. juni 2011

ABPR

Anonym skriver:

Kan mærke at tårerne sidder og presser hele tiden. Har en kæmpe klump i halsen...

Jeg føler jeg står med det hele alene herhjemme, kæmpe hus og 2 børn...

Hvorfor har jeg det sådan eller hvad er det tegn på???

Stakkels dig! Men du er ikke alene, tror vi alle kan føle det hele er lidt for meget indimellem.

Synes du skal snakke med din mand! Lyder som om han tager dig for givet og ikke tænker så langt.....Tror du skal fortælle ham hvor alvorligt det er og hvad det kan ende med.

-min mening er at man altid skal forsøge at kæmpe for at få et forhold til at fungere! -Man har jo elsket hinanden en gang....men det kræver jo at begge kæmper for det!

Det er da knald hårdt at være på barsel! Især 2. gang (efter min mening). 1. gang kunne man jo hygge sig mere og tage alt i baby-tempo, men 2. gang er der et større barn der stadig har krav. Til sidst kan det ende med at man hele tiden selv står nederst på listen -og det er bare ikke ok!

Håber det løser sig for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.