Andre som har det som mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Anonym trådstarter

Kan mærke at tårerne sidder og presser hele tiden. Har en kæmpe klump i halsen...

Jeg føler jeg står med det hele alene herhjemme, kæmpe hus og 2 børn...

Hvorfor har jeg det sådan eller hvad er det tegn på???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

ekzunz

Jeg tror det er et tegn på at du skal tage en snak med din mand om at du ikke er glad. At du har brug for hjælp.

Det kan jo også sagtens være et tegn på noget værre, men måske er det "bare" frustration over at du ikke er tilfreds med jeres arbejdsfordeling, så jeg synes du skal starte  med at tale med ham og så tage den derfra.

Anmeld

10. juni 2011

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Jeg tror det er et tegn på at du skal tage en snak med din mand om at du ikke er glad. At du har brug for hjælp.

Det kan jo også sagtens være et tegn på noget værre, men måske er det "bare" frustration over at du ikke er tilfreds med jeres arbejdsfordeling, så jeg synes du skal starte  med at tale med ham og så tage den derfra.

Lige mine ord

Tænk dit liv godt igennem , skriv fordele og ulemper ned , så kan du måske læse dig til hvad det er der gør dig trist .

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

tak for dit svar

Syntes jeg har prøvet at snakke med ham... Men han er den type der lige skal drikke en øl hver fredag og kommer om 5 min, hvilket bliver til ½ time hvis ikke en time... Han mener ikke det er hård at være på barsel!! Han arbejder jo os... ovs...

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

Muffi<3 skriver:

Lige mine ord

Tænk dit liv godt igennem , skriv fordele og ulemper ned , så kan du måske læse dig til hvad det er der gør dig trist .

Det der gør mig trist er at jeg føler ikke, at jeg gøre det godt nok for mine børn!! Når jeg skal gøre alting selv... Manden smider sig på sofaen når han træder ind af døren... Huset ligner jeg ved ikke hvad lige nu, men gør han noget... Næææ nej...

Undskyld mit brokkeri

Anmeld

10. juni 2011

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Det der gør mig trist er at jeg føler ikke, at jeg gøre det godt nok for mine børn!! Når jeg skal gøre alting selv... Manden smider sig på sofaen når han træder ind af døren... Huset ligner jeg ved ikke hvad lige nu, men gør han noget... Næææ nej...

Undskyld mit brokkeri

Kan du ikke sætte ham i sving

Fortæl ham hvordan du har det og spørg om hvordan han tror det bliver hvis du bryder sammen ...

Anmeld

10. juni 2011

iris-mor

Åh føler med dig!!

Håber din mand indser at han skal hjælpe dig noget mere, at du kan få formuleret det tydeligt nok og at han træder til.

Ellers har du måske nogle andre i nærheden du kan trække på, en mor, far søster etc.

håber du får den hjælp du har brug for. Pas godt på dig selv

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

Muffi<3 skriver:

Fortæl ham hvordan du har det og spørg om hvordan han tror det bliver hvis du bryder sammen ...

Han siger han nok skal blive bedre, unden der sker noget... Mange gange har jeg tænkt om jeg skal gå fra ham... Men tænker os på ungerne og hvordan det vil blive når de bliver størrer. Det er nemlig manden der tjener de gode penge...

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

Muffi<3 skriver:

Han siger han nok skal blive bedre, unden der sker noget... Mange gange har jeg tænkt om jeg skal gå fra ham... Men tænker os på ungerne og hvordan det vil blive når de bliver størrer. Det er nemlig manden der tjener de gode penge...

Anmeld

10. juni 2011

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Altså jeg kan med sikkerhed fortælle dig at det ikke nytter noget at blive hos manden hvis han er en idiot og forholdet er dødt  Jeg vinkede farvel til vores dejlige hus , ferierejser 2 gange om året til exotiske steder, nedsat arbejdstid og bil   Men jeg slap for manden og blev bare så glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.