Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Happiness skriver: Jo der gik læææænge før man kunne se at jeg var gravid. Hvilke var til stor frustration Min er stadig mindre end så mange andres. Men i følge symfysemålet, skulle den nu være helt gennemsnitlig. Så klager ikke Men ja der er så meget forskel på maver. Var godt misundelige på dem, hvor man allerede i uge 12-14 kunne se den gravide mave. Ihhh så blir det da rigitrg godt at kunne vise dem maven
Jo der gik læææænge før man kunne se at jeg var gravid. Hvilke var til stor frustration Min er stadig mindre end så mange andres. Men i følge symfysemålet, skulle den nu være helt gennemsnitlig. Så klager ikke
Men ja der er så meget forskel på maver. Var godt misundelige på dem, hvor man allerede i uge 12-14 kunne se den gravide mave.
Ihhh så blir det da rigitrg godt at kunne vise dem maven
Jeg var/er os meget misundelig på alle de store flotte runde maver, men dejligt man nu har fået sin egen lille mavse! Min mave er os lille i forhold til mange andre, men min læge og JM er tilfredse så er jeg os tilfreds!
Har en veninde som os er gravid og er sat til 5 uger efter mig og hun har allerede en dejlig rund mave!!
Da vi var ude og købe barnevogn i sidste uge, spurgte salgsassistenten mig om det ikke var lidt tidligt at kigge på de ting.... Mig som et stort Øhh det ved jeg ikke, jeg er i 6. månede... Hun blev meget flov og sagde at så er det ikke for tidligt at kigge på det... Så vi fik bestilt en lækker vogn til baby!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
***S*** skriver: Jeg var/er os meget misundelig på alle de store flotte runde maver, men dejligt man nu har fået sin egen lille mavse! Min mave er os lille i forhold til mange andre, men min læge og JM er tilfredse så er jeg os tilfreds! Har en veninde som os er gravid og er sat til 5 uger efter mig og hun har allerede en dejlig rund mave!! Da vi var ude og købe barnevogn i sidste uge, spurgte salgsassistenten mig om det ikke var lidt tidligt at kigge på de ting.... Mig som et stort Øhh det ved jeg ikke, jeg er i 6. månede... Hun blev meget flov og sagde at så er det ikke for tidligt at kigge på det... Så vi fik bestilt en lækker vogn til baby!
Hihi... Ja folk kan hurtigt komme galt afsted Men da også noget underligt noget at sige...
Som min jordemoder siger, så kommer det jo ikke an på mavens, men babyens størrelse. Og baby kan jo gemme sig rigtig godt derinde!
Men dejligt at barnevognen er i hus. Hvilken en valgte i så?
***S*** skriver: Mange tak!! Uuh du er os sat til september!! Stort tillykke!! De bliver helt vilde, de har spurgt de sidste par år vi har været samlet til familie tamtam, om det ikke snart er vores tur!!
Mange tak!!
Uuh du er os sat til september!! Stort tillykke!!
De bliver helt vilde, de har spurgt de sidste par år vi har været samlet til familie tamtam, om det ikke snart er vores tur!!
Jaa det er jeg Lige et par dage efter dig Tak tak
Jaa det er spændende... Min kærestes mor var også hlet vild Hun snakkede allerede om børnebørn da vi mødte hinanden...
Happiness skriver: Hihi... Ja folk kan hurtigt komme galt afsted Men da også noget underligt noget at sige... Som min jordemoder siger, så kommer det jo ikke an på mavens, men babyens størrelse. Og baby kan jo gemme sig rigtig godt derinde! Men dejligt at barnevognen er i hus. Hvilken en valgte i så?
Blev os lidt underligt over hun sagde sådan... meen ja det kan jo være svært at se!
Vi valgt en emmaljunga: Big star supreme! Som skulle være en rigtig god model!
Nu er der heller ikke længe til lillemanden kommer, er du ikke spændt!?
MaybeBaby skriver: Ej hvor skønt! Lækker mave OG at den skal vises frem for familien - bliver da en fantastisk dag!
Ej hvor skønt! Lækker mave OG at den skal vises frem for familien - bliver da en fantastisk dag!
Tusind tak!
Ja det bliver sjovt at vise maven frem!!
***S*** skriver: Blev os lidt underligt over hun sagde sådan... meen ja det kan jo være svært at se! Vi valgt en emmaljunga: Big star supreme! Som skulle være en rigtig god model! Nu er der heller ikke længe til lillemanden kommer, er du ikke spændt!?
Den har jeg også hørt godt om. Den skal I nok blive glade for
Jo er meget spændt, men det er også meget uvirkeligt. Har vasket alt nu, og det hele er næsten på plads, så vi er ved at være klar nu
Happiness skriver: Den har jeg også hørt godt om. Den skal I nok blive glade for Jo er meget spændt, men det er også meget uvirkeligt. Har vasket alt nu, og det hele er næsten på plads, så vi er ved at være klar nu
Lækkert I er ved at have det hele klar til lillemanden! Er I blevet enige om et navn??
Håber du kan holde sommervarmen ud!
***S*** skriver: Lækkert I er ved at have det hele klar til lillemanden! Er I blevet enige om et navn?? Håber du kan holde sommervarmen ud!
Nope.... Vi kører stadig rundt i et par navne. Så han kommer til at hedde det han ligner når han kommer ud
Har I snakket navne?
***S*** skriver: Skønt at maven vokser og man mærker den lille baby hver dag!! Hmm gad vide om det er en flot fodbold fyr eller en smuk prisesse der gemmer sig! Glæder mig til september!! Har været til læge tjek idag og alt er som det skal være!! Og endnu en gang fik vi lov til at hører den skønne hjertelyd! Vægten siger + 5,5 kg!! Som jeg selvfølgelig er meget tilfreds med!! Vi skal være sammen med Martin´s familie på søndag og mange af dem ved ikke vi venter os!! Såå er lidt spændt! God pinse weekend alle sammen!
Skønt at maven vokser og man mærker den lille baby hver dag!! Hmm gad vide om det er en flot fodbold fyr eller en smuk prisesse der gemmer sig! Glæder mig til september!!
Har været til læge tjek idag og alt er som det skal være!! Og endnu en gang fik vi lov til at hører den skønne hjertelyd!
Vægten siger + 5,5 kg!! Som jeg selvfølgelig er meget tilfreds med!!
Vi skal være sammen med Martin´s familie på søndag og mange af dem ved ikke vi venter os!! Såå er lidt spændt!
God pinse weekend alle sammen!
Wow, din mave sidder VILDT flot!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128