Baby uge 27 (26+3)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.541 visninger
23 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

***S***

Skønt at maven vokser og man mærker den lille baby hver dag!!  Hmm gad vide om det er en flot fodbold fyr eller en smuk prisesse der gemmer sig!  Glæder mig til september!!

Har været til læge tjek idag og alt er som det skal være!!  Og endnu en gang fik vi lov til at hører den skønne hjertelyd!  

Vægten siger + 5,5 kg!!  Som jeg selvfølgelig er meget tilfreds med!!

Vi skal være sammen med Martin´s familie på søndag og mange af dem ved ikke vi venter os!!  Såå er lidt spændt!

God pinse weekend alle sammen!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Maalene

Eeej, sikke en smækker mavse

Bliver virkelig spændende, hvad de siger

Anmeld

10. juni 2011

Happiness

Smukke mave! Du kan jo nok ikke skjule det for dem Så spændende hvad de siger til det

Anmeld

10. juni 2011

Mettefpigen

Fin fin mave

Blir spændende at se/høre hvordan de reagere på det

Anmeld

10. juni 2011

***S***

Maalene skriver:

Eeej, sikke en smækker mavse

Bliver virkelig spændende, hvad de siger

Tak, er os stolt af den!!  Ja de bliver nok meget overrasket!

Hahaha!

Anmeld

10. juni 2011

***S***

Smukke mave! Du kan jo nok ikke skjule det for dem Så spændende hvad de siger til det

Tusind tak!!  Neej det kan jeg ikke mere, men er os dejligt at kunne vise den frem ikk??  

Er meget spændt på det! De bliver helt  (på den gode måde) Hehe

Anmeld

10. juni 2011

***S***

Mettefpigen skriver:

Fin fin mave

Blir spændende at se/høre hvordan de reagere på det

Mange tak!!

Uuh du er os sat til september!! Stort tillykke!!  

De bliver helt vilde, de har spurgt de sidste par år vi har været samlet til familie tamtam, om det ikke snart er vores tur!!

Anmeld

10. juni 2011

Happiness

***S*** skriver:

Tusind tak!!  Neej det kan jeg ikke mere, men er os dejligt at kunne vise den frem ikk??  

Er meget spændt på det! De bliver helt  (på den gode måde) Hehe

Det er jo det. Når den først ligner en gravid mave, så skal den da vises

Ja mon ikke de bliver ellevilde?

Anmeld

10. juni 2011

***S***

Happiness skriver:

Det er jo det. Når den først ligner en gravid mave, så skal den da vises

Ja mon ikke de bliver ellevilde?

Ja ENDELIG ligner det en gravid mave og ikke bare en "delle"  Din mave var os længe om at vokse ikke?? Sjovt der er sådan en stor forskel på os "gravide" og vores maver!

Jo de bliver helt vilde, de har spurgt os de sidste par år om det ikke snart er vores tur...  Vi ser dem kun 2 gange om året (jul & pinse) Så har nemt kunne holde det "hemmeligt" for dem!

Anmeld

10. juni 2011

Happiness

Ja ENDELIG ligner det en gravid mave og ikke bare en "delle"  Din mave var os længe om at vokse ikke?? Sjovt der er sådan en stor forskel på os "gravide" og vores maver!

Jo de bliver helt vilde, de har spurgt os de sidste par år om det ikke snart er vores tur...  Vi ser dem kun 2 gange om året (jul & pinse) Så har nemt kunne holde det "hemmeligt" for dem!

Jo der gik læææænge før man kunne se at jeg var gravid. Hvilke var til stor frustration Min er stadig mindre end så mange andres. Men i følge symfysemålet, skulle den nu være helt gennemsnitlig. Så klager ikke

Men ja der er så meget forskel på maver. Var godt misundelige på dem, hvor man allerede i uge 12-14 kunne se den gravide mave.

Ihhh så blir det da rigitrg godt at kunne vise dem maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.