Hey tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

baby012

Mettefpigen skriver:

Haha jaa..

Vi har d 3,9, er sat til d 16, 18 og d 23... Sep!

Hihi når du nu skal føde i januar så har vi det faktisk på samme måde med den måned.. d 28 dec, d 5 jan, d9 jan, d 11 jan og d 12 jan

hehe. ja okay, har heldigvis kun 2 i januar men MANGE i december og november d. 5 jan. og d. 10 jan. så dem må H*N godt lige holde sig fra hehe.. 

er også lidt bange for det der med for tidlig fødsel, vil VIRKELIG ikke ramme hverken jul eller nytår's aften + er i jylland hele julen, så det bliver noget  rod, skal føde på hvidovre håber heller ikke jeg følger i familiens fodspor, vi har en historik med MEGET lange fødsler, så den er jeg også lidt nervøs for .. hehe - men syns det dejligt at komme herind og læse om nogen fødsels-beretninger, giver et lidt bedre indblik i hvordan det hele foregår ..  

håber vi begge får skønne vinter-børn som ikke rammer et familie medlems fødselsdag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Mettefpigen

gravid20 skriver:

hehe. ja okay, har heldigvis kun 2 i januar men MANGE i december og november d. 5 jan. og d. 10 jan. så dem må H*N godt lige holde sig fra hehe.. 

er også lidt bange for det der med for tidlig fødsel, vil VIRKELIG ikke ramme hverken jul eller nytår's aften + er i jylland hele julen, så det bliver noget  rod, skal føde på hvidovre håber heller ikke jeg følger i familiens fodspor, vi har en historik med MEGET lange fødsler, så den er jeg også lidt nervøs for .. hehe - men syns det dejligt at komme herind og læse om nogen fødsels-beretninger, giver et lidt bedre indblik i hvordan det hele foregår ..  

håber vi begge får skønne vinter-børn som ikke rammer et familie medlems fødselsdag  

Jaa det er jo så det man aldrig ved... Kan føde før tid men også efter..

Men håber heller ikk jeg rammer en fødselsdag.. Men det er sjovt for min kæreste Thomas er ham der har fødselsdag d 18 og hans kusines morfar eller sådan noget har også fødsesldag den dag så det skulle ikk undre mig at jeg også skulle føde den dag... Men nøj håber det ikk!!..

Jaa vi skal nok få nogle skønne skønne unger

Anmeld

10. juni 2011

baby012

Mettefpigen skriver:

Jaa det er jo så det man aldrig ved... Kan føde før tid men også efter..

Men håber heller ikk jeg rammer en fødselsdag.. Men det er sjovt for min kæreste Thomas er ham der har fødselsdag d 18 og hans kusines morfar eller sådan noget har også fødsesldag den dag så det skulle ikk undre mig at jeg også skulle føde den dag... Men nøj håber det ikk!!..

Jaa vi skal nok få nogle skønne skønne unger

ja det jo det der er så spændende

vil du så vide kønnet på dit barn ? 

hehe, ja det kunne være lidt sjovt hvis du ramte en af de dage . og sikke en fødselsdagsfest det kunne udvikle sig til  

ellers må man vel bare knibe ballerne sammen og håbe at fødslen trækker lidt ud  

men nøj hvor gider jeg bare ikke føde nytårsaften, der er jo travlt nok på sygehusene og for ambulancerne.. og sikke da en larm at skulle klare samtidig .. hehe 

Anmeld

10. juni 2011

SussieThyssen

gravid20 skriver:

Jeg er nu i uge 11. og tænkte lidt på, jeg mærkede for en uge siden for første ikke nogen smerter i underlivet, ingen murren osv. men så her for 3 dage siden kom det igen, og ville bare lige høre jer, er det normalt? hvor længe skal man have den der stikkende fornemmelse i underlivet??

Mit er for det meste i siderne lige ved hofterne, og i bunden af underlivet. og det føles nogengange som om at jeg har blærebetændelse.. kvalmen er der praktisk talt ikke mere. har altid en gulderod i lommen som hjælper på det  

Det er helt normalt at ligamentsmerter kommer og går.
Barnet vokser i ryk og det gør livmoderen også.
Så der vil være dage hvor man ikke mærker noget og andre hvor man gør.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. juni 2011

Mettefpigen

gravid20 skriver:

ja det jo det der er så spændende

vil du så vide kønnet på dit barn ? 

hehe, ja det kunne være lidt sjovt hvis du ramte en af de dage . og sikke en fødselsdagsfest det kunne udvikle sig til  

ellers må man vel bare knibe ballerne sammen og håbe at fødslen trækker lidt ud  

men nøj hvor gider jeg bare ikke føde nytårsaften, der er jo travlt nok på sygehusene og for ambulancerne.. og sikke da en larm at skulle klare samtidig .. hehe 

Jaja vi får en dreng

jaa der sker noget den dag må man sige...

Anmeld

10. juni 2011

baby012

Mettefpigen skriver:

Jaja vi får en dreng

jaa der sker noget den dag må man sige...

Tillykke med det . ! 

Anmeld

10. juni 2011

Mettefpigen

gravid20 skriver:

Tillykke med det . ! 

Tak tak

Vil du vide det??

Anmeld

10. juni 2011

baby012

Mettefpigen skriver:

Tak tak

Vil du vide det??

Nej det vil jeg ikke  

har lovet min mor ikke at få det a vide . hehe 

Anmeld

11. juni 2011

Mettefpigen

gravid20 skriver:

Nej det vil jeg ikke  

har lovet min mor ikke at få det a vide . hehe 

Haha.. Nåå okay

Men så har i da også en dejlig overraskelse

Anmeld

11. juni 2011

baby012

Mettefpigen skriver:

Haha.. Nåå okay

Men så har i da også en dejlig overraskelse

hehe 

nemlig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.