Hey tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
29 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

baby012

Jeg er nu i uge 11. og tænkte lidt på, jeg mærkede for en uge siden for første ikke nogen smerter i underlivet, ingen murren osv. men så her for 3 dage siden kom det igen, og ville bare lige høre jer, er det normalt? hvor længe skal man have den der stikkende fornemmelse i underlivet??

Mit er for det meste i siderne lige ved hofterne, og i bunden af underlivet. og det føles nogengange som om at jeg har blærebetændelse.. kvalmen er der praktisk talt ikke mere. har altid en gulderod i lommen som hjælper på det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Filippa & Liva

Er det ikke bare ligament smerter du mærker til?

Anmeld

10. juni 2011

baby012

BigBabyWish skriver:

Er det ikke bare ligament smerter du mærker til?

Jo det kan godt være syns bare det lidt underligt at de forsvinder i så lang tid, og så kommer igen.. håbede lige jeg var ved at være færdig med dem, for syns godt nok det gør nas engang imellem.. :/

Anmeld

10. juni 2011

Filippa & Liva

gravid20 skriver:

Jo det kan godt være syns bare det lidt underligt at de forsvinder i så lang tid, og så kommer igen.. håbede lige jeg var ved at være færdig med dem, for syns godt nok det gør nas engang imellem.. :/

uha, det skal du ikke regne med ...

jeg er i uge 23 i morgen og har dem stadig af og til, maven og livmoderen udvider sig og vokser jo hele graviditeten igennem.

men det lyder meget som ligament smerter, det er meget normalt at de kan komme og gå.

Anmeld

10. juni 2011

baby012

BigBabyWish skriver:

uha, det skal du ikke regne med ...

jeg er i uge 23 i morgen og har dem stadig af og til, maven og livmoderen udvider sig og vokser jo hele graviditeten igennem.

men det lyder meget som ligament smerter, det er meget normalt at de kan komme og gå.

ja okay, så må jeg nok bare vænne mig til dem siden de åbenbart skal være her i et stykke tid endnu

Anmeld

10. juni 2011

Mettefpigen

Er også enig med BigBabyWish...

Livmoderen udvider sig og kan sagtens give smerter..

Kan også være det er bækkenet. Det er meget normalt..

Jeg er i uge 26 og får stadig smerter...

Anmeld

10. juni 2011

baby012

Mettefpigen skriver:

Er også enig med BigBabyWish...

Livmoderen udvider sig og kan sagtens give smerter..

Kan også være det er bækkenet. Det er meget normalt..

Jeg er i uge 26 og får stadig smerter...

uha, ja så er der jo LANG tid til at dette bliver mindre hehe.. 

min læge fortalte mig bare at smerterne kun var i starten.. er ret spinkel så han mente det måske kunne have noget med det at gøre.. men det self. også en mand der aldrig har prøvet at være gravid ... men ja, godt man kan komme herind og få svar fra nogen der rent faktisk selv står i det -- syns bare det er rigtig slemt - der er dage hvor jeg næsten ikke kan stå oprejst når smerterne melder sig.. .. 

Anmeld

10. juni 2011

Mettefpigen

gravid20 skriver:

uha, ja så er der jo LANG tid til at dette bliver mindre hehe.. 

min læge fortalte mig bare at smerterne kun var i starten.. er ret spinkel så han mente det måske kunne have noget med det at gøre.. men det self. også en mand der aldrig har prøvet at være gravid ... men ja, godt man kan komme herind og få svar fra nogen der rent faktisk selv står i det -- syns bare det er rigtig slemt - der er dage hvor jeg næsten ikke kan stå oprejst når smerterne melder sig.. .. 

Hvis du er i tvivl kan du jo altid tage til lægen.. Men vil sige at det er det... Jeg har det også nogengange så slemt at man ikk har så nemt ved at stå eller gå.. Men det går over igen...

Men jaa en graviditet er lang, og det blir ikk nemmere jo længere hen man kommer

Men i den sidste ende så kommer der en guldklump ud af det

Anmeld

10. juni 2011

baby012

Mettefpigen skriver:

Hvis du er i tvivl kan du jo altid tage til lægen.. Men vil sige at det er det... Jeg har det også nogengange så slemt at man ikk har så nemt ved at stå eller gå.. Men det går over igen...

Men jaa en graviditet er lang, og det blir ikk nemmere jo længere hen man kommer

Men i den sidste ende så kommer der en guldklump ud af det

tror bestemt også det er det hele værd i sidste ende !  

glæder mig bare til at få min baby ud og ligge på min mave istedet for i den.. men nøøj hvor går tiden bare Langsomt.. 30 uger endnu føler mig meget utålmodig hehe. 

Anmeld

10. juni 2011

Mettefpigen

gravid20 skriver:

tror bestemt også det er det hele værd i sidste ende !  

glæder mig bare til at få min baby ud og ligge på min mave istedet for i den.. men nøøj hvor går tiden bare Langsomt.. 30 uger endnu føler mig meget utålmodig hehe. 

Haha.. Hvis du allerede gør det nu så er der lang vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.