Spiser kun ved det ene bryst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Nettemor

Jaa det vil jeg også prøve hvis det bliver ved sådan. Fik hende til at spise ved det da hun have spist sig næsten mæt ved det andet.

super

men jeg tror også at bare du er bevidst om at hun også skal spise ved den så går det.. ellers bliver du jo helt skæv hvis det kun er den ene hun får af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Topp

Saram skriver:

Hej piger.

Ja som overskriften lyder så vil Filuca KUN spise fra det ene bryst og begynder at skrige helt vildt så snart jeg ligger hende til det andet? Det er så fustrende, hjælp piger !!

havde samme problem med Liva - men fik da forklaringen da det viste sig hun var skæv fra nakke til numse - så det gjorde ondt på hende at ligge på den ene side...

Nu er hun rettet - og ingen problemer

Anmeld

12. juni 2011

astridt

Topp skriver:

havde samme problem med Liva - men fik da forklaringen da det viste sig hun var skæv fra nakke til numse - så det gjorde ondt på hende at ligge på den ene side...

Nu er hun rettet - og ingen problemer

Sådan havde min venindes dreng det -han blev trykket lidt på af en kiropraktor, så var det væk, som dug for solen!!!

Anmeld

12. juni 2011

tazz

Jeg ammede kun fra højre bryst. Det kom aldrig til, at fungere med det venstre, så i stedet for at stresse over det og få Anna ud i et hys-anfald, så nøjedes vi med højre

Mælkeproduktionen gik i sig selv i det bryst der ikke blev brugt, i stedet justerede kroppen bare, så jeg producerede hvad jeg skulle på det andet. Det så ret sjovt ud, især om morgenen, når jeg var spændt ud med mælk. Men det udligner sig igen.

Der sker ikke noget ved det. Anna fik al den næring hun skulle bruge og sprang alle kurver i vækst - uden ekstra fra MME eller andet.

Så fungerer det ikke, så følg med hvad din krop og din baby fortæller dig. Kroppen er en fantastisk ting, som bare rokerer lidt rundt, og så fungerer alt godt igen

Forresten! Hvis det er, så prøv at lægge hende i tvillingestilling ved det andet bryst. Så ligger hun på samme måde som normalt. Et forsøg værd?

Anmeld

14. juni 2011

Saram

tazz skriver:

Jeg ammede kun fra højre bryst. Det kom aldrig til, at fungere med det venstre, så i stedet for at stresse over det og få Anna ud i et hys-anfald, så nøjedes vi med højre

Mælkeproduktionen gik i sig selv i det bryst der ikke blev brugt, i stedet justerede kroppen bare, så jeg producerede hvad jeg skulle på det andet. Det så ret sjovt ud, især om morgenen, når jeg var spændt ud med mælk. Men det udligner sig igen.

Der sker ikke noget ved det. Anna fik al den næring hun skulle bruge og sprang alle kurver i vækst - uden ekstra fra MME eller andet.

Så fungerer det ikke, så følg med hvad din krop og din baby fortæller dig. Kroppen er en fantastisk ting, som bare rokerer lidt rundt, og så fungerer alt godt igen

Forresten! Hvis det er, så prøv at lægge hende i tvillingestilling ved det andet bryst. Så ligger hun på samme måde som normalt. Et forsøg værd?

Tror faktisk det er det der er ved at ske nu.. Det bryst som hun ikke vil spise fra er blevet helt slapt.. Ser sq sjovt ud..

Lyder som en god idé.. Kan nemlig godt mærke jeg bliver rigtig stresset over det når hun ikke vil spise ved det. Men nu kommer min sp imorgen, så må jeg jo spørge hende til råds.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.