Spiser kun ved det ene bryst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.216 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Saram

Hej piger.

Ja som overskriften lyder så vil Filuca KUN spise fra det ene bryst og begynder at skrige helt vildt så snart jeg ligger hende til det andet? Det er så fustrende, hjælp piger !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

linefun

Saram skriver:

Hej piger.

Ja som overskriften lyder så vil Filuca KUN spise fra det ene bryst og begynder at skrige helt vildt så snart jeg ligger hende til det andet? Det er så fustrende, hjælp piger !!

Kan det være hun ikke kan få fat på brystet?
Jeg masserer brystet lidt, så er han får ordentligt fat.

Anmeld

10. juni 2011

Saram

linefun skriver:

Kan det være hun ikke kan få fat på brystet?
Jeg masserer brystet lidt, så er han får ordentligt fat.

Men hun får jo perfekt fai i det andet hver gang..
Tænker om min mælk måske løber for hurtigt derover ? Ved ikke om det kan påvirke det?

Anmeld

10. juni 2011

fif

Saram skriver:

Hej piger.

Hejsa

Det er skide frustrende , og forstår dig godt!! Måske det går for hurtigt, ved det ene bryst altså at mælken kommer hurtigere end det andet? det er svært at svare på....

Anmeld

10. juni 2011

Saram

fif skriver:

Hejsa

Det er skide frustrende , og forstår dig godt!! Måske det går for hurtigt, ved det ene bryst altså at mælken kommer hurtigere end det andet? det er svært at svare på....

Ja er også det eneste jeg selv er kommet frem til det kan være.. For det løber altså pænt stærkt derfra.. Fik hende dog til det efter hun havde spist ved det ene først og efter meget gråd!

Anmeld

10. juni 2011

fif

Saram skriver:

Ja er også det eneste jeg selv er kommet frem til det kan være.. For det løber altså pænt stærkt derfra.. Fik hende dog til det efter hun havde spist ved det ene først og efter meget gråd!

Ja, det er da nok det så   og tillykke med hende !! Men man blir helt fortvivlet, når man ikke ved hvorfor de reagerer som de gør en gang imellem....

Anmeld

10. juni 2011

Nettemor

det kan være fordi det render bedre ved 'det gode' bryst. men hun skal også tage det andet. ellers risikere du betændelse.. tilbyd hende det dårlige evt efter hun lige har fået mættet den værste sult. og hjælp hende godt med at få fat. fx med at malke lidt ud inden du tilbyder det så brystet ikke er så spændt og så kan du evt massere brystet men hun spiser. derved hjælper du hende med at få det til at rende..  håber i får det til at fungere..

Anmeld

10. juni 2011

Saram

nettemor skriver:

det kan være fordi det render bedre ved 'det gode' bryst. men hun skal også tage det andet. ellers risikere du betændelse.. tilbyd hende det dårlige evt efter hun lige har fået mættet den værste sult. og hjælp hende godt med at få fat. fx med at malke lidt ud inden du tilbyder det så brystet ikke er så spændt og så kan du evt massere brystet men hun spiser. derved hjælper du hende med at få det til at rende..  håber i får det til at fungere..

Hm, det lyder meget klogt, men tror faktisk at problemet er lige det modsatte. At det "dårlige bryst" render FOR godt. Altså at mælken kommer for hurtigt ud til hende, hun får knap nok lige fat og så slipper hun med det samme igen og så har hun mælk i hele hovedet. Hehe..

Anmeld

10. juni 2011

Nettemor

Saram skriver:

Hm, det lyder meget klogt, men tror faktisk at problemet er lige det modsatte. At det "dårlige bryst" render FOR godt. Altså at mælken kommer for hurtigt ud til hende, hun får knap nok lige fat og så slipper hun med det samme igen og så har hun mælk i hele hovedet. Hehe..

men hvis du så evt malker lidt ud inden så der ikke er så voldsom tryk på... ?

Anmeld

10. juni 2011

Saram

nettemor skriver:

men hvis du så evt malker lidt ud inden så der ikke er så voldsom tryk på... ?

Jaa det vil jeg også prøve hvis det bliver ved sådan. Fik hende til at spise ved det da hun have spist sig næsten mæt ved det andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.