isabellamor skriver:
ja det gjorde jeg faktisk ikke.. det er så ikke fordi at jeg ikke har haft følelserne med. men jeg har faktisk overhovedet ikke tudet i forbindelse med fødslen...!! eller efter...
jeg tror jeg har holdt mig tilbage... det er noget psykologisk, nok fordi jeg er vokset op med at "du skal ikke græde, store piger græder ikke" og sådan noget... så jeg har svært ved at græde igennem nogengange.!!
dog tudede jeg i onsdags da villads blev vaccineret..
men det ER normalt at græde lidt uden at vide det. det er hormonerne og følelserne osv...
åhh jeg har været et stort tudefjæs den sidste del af min graviditet.. en dag kæresten og jeg var ude og handle ind så jeg et sæt baby sengetøj som var rigtig sødt som jeg synes vi skulle have.. og kæresten sagde vi har altså 2 sæt derhjemme.. min verden styrtede fuldstændig sammen.. hahahaha indtil vi kom hjem så kunne jeg godt se at det jo ikke var nødvendigt.. griner...
men jeg havde det også ret hårdt tilsidst i min graviditet pga mit piskesmæld. Så tænker at det ligeså meget er der den psykiske del spiller et puds.. jeg skal nok lige vende mig til det hele og komme mig over det store psykiske pres jeg følte de sidste 2-3 måneder af min graviditet pga mine smerter...
nå men mange tusinde gange tak for dine svar..
Anmeld