hej tøser. jeg blev jo mor den 30. maj. hold da op en omvæltning. Er så småt begyndt at forstå det nu..
Jeg har mine tude ture, ved ikke helt hvorfor jeg tuder. det ene øjeblik har jeg det fint og det andet kan jeg slet ikke stoppe med at tude. sååå underligt synes jeg..
min kæreste synes åbentbart at jeg er blevet "meget stille" efter vi er kommet hjem fra hospitalet og spørger hele tiden om jeg er okay. og ja jeg er okay det synes jeg da jeg er.. men nu hvor han har sagt det, kan jeg godt se at jeg måske er lidt stille.. men synes da ikke der er noget galt.. Jeg føler en lille smugle at jeg står i stampe og ikke kan finde ud af hvad dag det er.. men er det ikke normalt? altså hun er jo kun lige 11 dage gammel. hvornår "blev " i jer selv igen?
jeg fik jo pks, og vil så lige høre dem af jer der også har fået ks hvornår kunne i gå ture osv? jeg forsøgte at gå en tur en uge efter men det resulterede i at jeg har fået lidt flere smerter, trods det jeg næsten var smertefri..
Nu er mælken jo faldet rigtig godt til.. og det løber ud af mine bryster bare jeg lige kigger på hvad klokken er og tælle frem til hvornår hun skal vækkes for at spise hvis ikke hun selv vågner, hehe... men hvad gør i? jeg går jo selvfølgelig med amme indlæg men prøver så vidt muligt at lade være så mine bryster kan få luft.. er simpelthen så bange for at få svamp. hvad gør/gjorde i for at undgå dette? jeg luft tørre babserne hele tiden og går uden tøj på overkroppen stortset hele aftenen.. hvad gjorde i om natten?
Isabella har fået tør/sprækkede hud rundt omkring på kroppen specielt på fødder og hænder. hvad gør i ved det? jeg havde hende i bad i går hvor jeg kom lidt olie i vandet.. og har smurt det med lidt crem. men man må vel ikke bruge det crem for ofte eller?
åhhh føler mig da lidt dum når jeg ser alle de spørgsmål jeg har skrevet... håber i bære over med mig og vil hjælpe mig lidt 
hilsen michelle
Anmeld