hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

8440

Anonym skriver:

E det ikke i orden at tag babyen med ud når han er nogle dage gammel, f.eks til grilhygge med familien og handle.

vi griller meget sammen min familie her om sommeren men tænker lidt om det er for meget for en lille en at komme ud og grille et par gange om ugen

Baby sover jo alligevel meget, så bare i har barnevogn med så h*n kan sove, så sker der intet ved det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Valle81

Anonym skriver:

E det ikke i orden at tag babyen med ud når han er nogle dage gammel, f.eks til grilhygge med familien og handle.

vi griller meget sammen min familie her om sommeren men tænker lidt om det er for meget for en lille en at komme ud og grille et par gange om ugen

Jo det er det da:0) Altså de første 14 dage til tre uger laver baby - for det meste ikke andet end at sove spise og skide - de 3 S'er som jeg kalder det. Alle mine har sovet uafbrudt i 3 uger i streg - kun vågnet for at spise. Så de uger har været det nemmste.

Jeg har som tidligere skrevet været ude fra 1 dag af, vi har boet tæt på byen og Bilka så vi er bare gået hele tiden og så har baby jo ligget i liften i barnevognen - trygt og godt:0) Sørget for at baby har spist lige inden vi er taget af sted og hvis du ammer kan man jo sagtens gre det ude og flaske - som jeg giver - har vi sørget for at have med. De fleste centre har jo ammerum med microovne og i Bilka er der også:0)

Det eneste du skal huske er at du får hvilket og melde ud at hvis det kikser så kører i hjem igen.Fx hvis man tager til grill aften og baby bare vil græde helt vildt eller sådan,så har man meldt ud at så er vi dem der er smuttet hjem:0)

Christina,

Anmeld

10. juni 2011

Valle81

Anonym skriver:

Jo det er det da:0) Altså de første 14 dage til tre uger laver baby - for det meste ikke andet end at sove spise og skide - de 3 S'er som jeg kalder det. Alle mine har sovet uafbrudt i 3 uger i streg - kun vågnet for at spise. Så de uger har været det nemmste.

Jeg har som tidligere skrevet været ude fra 1 dag af, vi har boet tæt på byen og Bilka så vi er bare gået hele tiden og så har baby jo ligget i liften i barnevognen - trygt og godt:0) Sørget for at baby har spist lige inden vi er taget af sted og hvis du ammer kan man jo sagtens gre det ude og flaske - som jeg giver - har vi sørget for at have med. De fleste centre har jo ammerum med microovne og i Bilka er der også:0)

Det eneste du skal huske er at du får hvilket og melde ud at hvis det kikser så kører i hjem igen.Fx hvis man tager til grill aften og baby bare vil græde helt vildt eller sådan,så har man meldt ud at så er vi dem der er smuttet hjem:0)

Christina,

Anmeld

10. juni 2011

Kløver

Anonym skriver:

Mig og min mand plajer handle sammen, hvordan gkorde i det så med hensyn til indkøb ? handlet manden eller

nogle gange gør han, men for det meste står jeg for dte, hvis han er hjemme og hra mulighed, passer han vores søn imens jeg handler, ellers tager jeg ham med i autostolen

Anmeld

10. juni 2011

betski

Anonym skriver:

Jg har ikke født i nu, er sat til den 13 juni så det er snart.

jeg ville bare høre hvornår andre begyndte at tag ud, for jeg er ikk en der gider sidde hjemme hvis vejret er godt og der er muligheder for at kome lidt ud, men ved godt man gerne viæ være hjemme engang imellem pga ens energi osv

Jamen bare man pakker bebs ind efter vejrforhold og måske ikke lige tager steder hen der er alt for meget larm, så er det da bare med at komme ud

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Christina,

Ja hvis han ikk kan klare at være ude osv så vil vi selvfølgelig altid tage hjem.

har bare læst andre steder at nogle synes man ikk tager små spædbørn med ud og handle og hjem til folk osv, og jeg gider ikke være låst fast til hjemmet, og hvis han kan klare det så det jo bare godt.

og ja han sover nok meget i starten så det skader vel ikk.

det er bare mere det hvis han lige pludselig ska ha mad og man ikk er hjemme, jeg hader at amme offentligt, men når baby ska ha mad så ska han

Anmeld

10. juni 2011

MLT

Vi var på sygehuset fra mandag til torsdag. Efter vi var blevet udskrevet tog vi op til min oldemor, så hun kunne se sit første tipoldebarn, og så tog vi en tur i bilka derefter. Vi var allerede på noget lidt større familiebesøg da Emma var omkring en uge. Hun sov fra alting

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

Hvornår lod i manden være alene med jeres barn for første gang ?

jeg tror slet ikk jeg kan undvære ham, han skal med mig overalt

Anmeld

10. juni 2011

Mathilde

Vi var på sygehuset de første tre dage. Da Celina var 1 uge gammel var hun med til open by night. Hun sov indtil vi kom hjem igen

Anmeld

10. juni 2011

Maja_4000

Caroline er født 15. december , og hun var med til juleaften og julefrokost juledag og 2. juledag :b Nytår holdt vi dog bare derhjemme  Men ellers kom hun ikke ud da hun var helt ny .. Der lå MEGET sne , og der blev ikke skovlet overhovedet på grund af alle de nedskærringer .. Så det var sgu ikke nemt at komme frem med en barnevogn .. Første gang vi var ude , var da vi skulle i mødregruppe .. Der var hun 5 uger (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.