Valle81 skriver:
Jo det er det da:0) Altså de første 14 dage til tre uger laver baby - for det meste ikke andet end at sove spise og skide - de 3 S'er som jeg kalder det. Alle mine har sovet uafbrudt i 3 uger i streg - kun vågnet for at spise. Så de uger har været det nemmste.
Jeg har som tidligere skrevet været ude fra 1 dag af, vi har boet tæt på byen og Bilka så vi er bare gået hele tiden og så har baby jo ligget i liften i barnevognen - trygt og godt:0) Sørget for at baby har spist lige inden vi er taget af sted og hvis du ammer kan man jo sagtens gre det ude og flaske - som jeg giver - har vi sørget for at have med. De fleste centre har jo ammerum med microovne og i Bilka er der også:0)
Det eneste du skal huske er at du får hvilket og melde ud at hvis det kikser så kører i hjem igen.Fx hvis man tager til grill aften og baby bare vil græde helt vildt eller sådan,så har man meldt ud at så er vi dem der er smuttet hjem:0)
Christina,
Ja hvis han ikk kan klare at være ude osv så vil vi selvfølgelig altid tage hjem.
har bare læst andre steder at nogle synes man ikk tager små spædbørn med ud og handle og hjem til folk osv, og jeg gider ikke være låst fast til hjemmet, og hvis han kan klare det så det jo bare godt.
og ja han sover nok meget i starten så det skader vel ikk.
det er bare mere det hvis han lige pludselig ska ha mad og man ikk er hjemme, jeg hader at amme offentligt, men når baby ska ha mad så ska han 
Anmeld