hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Anonym trådstarter

tog i jeres bebs med ud og handle, besøgte folk, i stor centre osv ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Valle81

Anonym skriver:

Fra dagen efter vi kom hjem fra sygehuset - Med Asta var vi på sygehuset i 5 dage, Anton og Arthur i 4 timer:0)

Anmeld

10. juni 2011

betski

Anonym skriver:

Jeg tror der gik et par uger. Min datter er født i januar og der var koldt og meget sne, så jeg havde på ingen måde lyst til at komme ud med hende. Oven i, så havde hun kolik og græd hele tiden, det tog modet fra mig. Så da jeg endelig skulle ud, var det meget svært for mig.

Har du svært ved at komme ud?

Anmeld

10. juni 2011

Kløver

Anonym skriver:

Det kommer meget an på, hvem man skal ud til osv, jeg tog min søn med ud til bedsteforældrene efter 1 mdrs tid (kom hjem fra sygehuset efter 14 dage) og er først da han blev 3-3½ mdr at jeg tog ham med ud at handle, det er hvad der lige er mest praktisk og hvad man føler for. det samme gælder hvem man besøger, går jo måske længere før man tager dem med ud på større venindebesøg end familiebesøg

Anmeld

10. juni 2011

miinimeal

albert var med i føtex da han var 2 dage gammel, da vi skulle hente bleer(; han sad i sin autostol og havde stofble over så han ikke blev overstimuleret,

uha han var med henne ved sine oldeforældre som 1½ mdrs, men vi har ikke været ude til store kommensamner andet end 1 barnedåb og der var han 3½ måned

albert blev nemt overstimuleret så vi skulle have det så roligt så muligt ellers var en hel ude ødelagt(:

Anmeld

10. juni 2011

Annette A

Vi var på hospitalet i 4 dage og på 6-dagen efter fødslen var jeg i magasin med min mor og baby. Det var i slutningen af november måned på det tidspunkt.. Tror det meget individuelt hvornår man føler sig parat til at rende rundt forskellige steder..

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

duddi. skriver:

Jeg tror der gik et par uger. Min datter er født i januar og der var koldt og meget sne, så jeg havde på ingen måde lyst til at komme ud med hende. Oven i, så havde hun kolik og græd hele tiden, det tog modet fra mig. Så da jeg endelig skulle ud, var det meget svært for mig.

Har du svært ved at komme ud?

Jg har ikke født i nu, er sat til den 13 juni så det er snart.

jeg ville bare høre hvornår andre begyndte at tag ud, for jeg er ikk en der gider sidde hjemme hvis vejret er godt og der er muligheder for at kome lidt ud, men ved godt man gerne viæ være hjemme engang imellem pga ens energi osv

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Det kommer meget an på, hvem man skal ud til osv, jeg tog min søn med ud til bedsteforældrene efter 1 mdrs tid (kom hjem fra sygehuset efter 14 dage) og er først da han blev 3-3½ mdr at jeg tog ham med ud at handle, det er hvad der lige er mest praktisk og hvad man føler for. det samme gælder hvem man besøger, går jo måske længere før man tager dem med ud på større venindebesøg end familiebesøg

Mig og min mand plajer handle sammen, hvordan gkorde i det så med hensyn til indkøb ? handlet manden eller

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

E det ikke i orden at tag babyen med ud når han er nogle dage gammel, f.eks til grilhygge med familien og handle.

vi griller meget sammen min familie her om sommeren men tænker lidt om det er for meget for en lille en at komme ud og grille et par gange om ugen

Anmeld

10. juni 2011

8440

Lige fra min søn kom til verden har han været vant til at være med til at være ude og handle, besøge familie/venner, i skoven, svømmehallen fra han var 8 uger gammel osv..

Der kan self være sensitive børn der ikke kan klare at være ude blandt andre så længe af gangen, men man er jo ikke "låst" til hjemmet fordi man har fået en baby..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.