Nogle som kender til Baby Jogger-City Select

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Maja84 skriver:

tak for svar, er dte virkelig så nemt at klappe den sammen

Ja, den er super nem, at klappe sammen. Man hiver bare op i snoren i mindten og vupsi, så er den klappet sammen og fylder mindre end andre klapvogne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Kløver

babytwins skriver:

Den fylder ingenting når den bliver klappet sammen, ca det halve i forhold til den tetonia klapvogn vi har i forvejen.. Og er super let, det firma der producerer dem, er dem der laver golfvognen..

nice, vi synes select er en god model da vi jo kun har en, og skulle nr 2 dukke op inden for den tid man bruger klapvogn kan man udbygge dne, er desværre ikke muligt med de andre modeller, ellers er ser de også vildt gode ud

Anmeld

11. juni 2011

Kløver

MoarHvidovre skriver:

Ja, den er super nem, at klappe sammen. Man hiver bare op i snoren i mindten og vupsi, så er den klappet sammen og fylder mindre end andre klapvogne

lækkert, lyder bestemt som noget for os

Anmeld

12. juni 2011

Mor til prinsessen :-)

Maja84 skriver:

ja synes dte er svært at vide når man jo skal vælge en så stor ting, tænker måske fordelene ved den frem for anden klapvogn er den fylder så lidt og er så nem at transportere, en fordel når man har rygproblemer, og vi også har en hund vi gerne vil have med i bilen så alle kan komme på tur. Også det man kan sætte autostolen på, ville være en stor fordel. og den er jo i samme prisleje som mange andre klapvogne, og er billigere hvis dne skal bygges ud, når nr 2 engang kommer fremfor en tvillinge klapvogn eller lignende

men har du råd om valg af klapvogn og hvad man skal overveje modtages de meget gerne

jamen det er mere... hvor bor jeg... skal den være i bil.... hvor længe skal barnet ligge i det... skal den kunne bruges til flere børn i fremtiden.. har jeg brug for foldesystemet osv :-)

lige hvad jeg kunne fiske frem hehe

Anmeld

12. juni 2011

TrineCT

Maja84 skriver:

Nogle som kender til babayjogger city select og som kan anbefale den, noget godt eller negativt?

Synes dne ser super smart ud, både at man kan folde den så nemt sammen, og man kan udvide den til når der engang kommer en lillebror eller søster, også at man kan få beslag, så man kan bruge autostolen, kunne virkelig være rart når man som jeg, døjer med ondt i ryggen, og allerede nu synes 4½ mdrs babay + autostol vejer en del. Kunne være en fordel til når man feks skal ind og handle osv

så kom frisk piger, nogle kommentarer på stolen

http://www.babyjogger.biz/babyjogger_select.php

Hvad vil du bruge den til? Som klapvogn i byen? Så er den sikkert rigtig god.

Men som jogger eller på ujævnt undergrund, vil jeg anbefale en anden.

Trine

Anmeld

12. juni 2011

Kløver

TrineCT skriver:

Hvad vil du bruge den til? Som klapvogn i byen? Så er den sikkert rigtig god.

Men som jogger eller på ujævnt undergrund, vil jeg anbefale en anden.

Trine

Den skal ikke bruges som jogger, til løb osv, den skal bruges som desideret klapvogn dvs gåture i byen, i skoven, tur i zoo osv osv hvor man nu bruger en klapvogn

Anmeld

12. juni 2011

Kløver

Mor til prinsessen :-) skriver:

jamen det er mere... hvor bor jeg... skal den være i bil.... hvor længe skal barnet ligge i det... skal den kunne bruges til flere børn i fremtiden.. har jeg brug for foldesystemet osv :-)

lige hvad jeg kunne fiske frem hehe

hehe ja okay, vi bor i byen, med natur omkring os, og med dårlig ryg syne sjeg det var smart den nemt kunne klappes sammen så man ikke skal stå og moske med barnevognen hver gang man skal nogle steder. Vi håber jo at få nr 2 inden 2 år, så derfor ville det jo være dejligt man kunne gøre plads til 2 børn, så jeg ikke skal bære på storebror når man er på tur og han bliver træt af at gå

men synes jo det er et forvirrende marked generelt af vogne, og er jo så mange muligheder, har bare ikke set andre lige så praktiske vogne som kan laves til 2 børn senere, mm man skifter ud til en desideret tvillinge vogn, som jo også fylder en del mere i bilen

Anmeld

12. juni 2011

Maja84 skriver:

hehe ja okay, vi bor i byen, med natur omkring os, og med dårlig ryg syne sjeg det var smart den nemt kunne klappes sammen så man ikke skal stå og moske med barnevognen hver gang man skal nogle steder. Vi håber jo at få nr 2 inden 2 år, så derfor ville det jo være dejligt man kunne gøre plads til 2 børn, så jeg ikke skal bære på storebror når man er på tur og han bliver træt af at gå

men synes jo det er et forvirrende marked generelt af vogne, og er jo så mange muligheder, har bare ikke set andre lige så praktiske vogne som kan laves til 2 børn senere, mm man skifter ud til en desideret tvillinge vogn, som jo også fylder en del mere i bilen

tror også kun der er den :-)

Anmeld

12. juni 2011

Kløver

Mor til prinsessen :-) skriver:

tror også kun der er den :-)

ja, har heller ik set andre, så er der jo ik så mange valg muligheder, overvejer dog at vente lidt med at købe klapvogn, men er lidt i tvivl hvornår de er gode at anskaffe sig, han er jo begyndt at ville følge med i alt, og er ok at gå tur i barnevognen, men tænker lidt hvor længe den går, hvis det ikke er i forbindelse med han direkte skal sove

Anmeld

12. juni 2011

Maja84 skriver:

ja, har heller ik set andre, så er der jo ik så mange valg muligheder, overvejer dog at vente lidt med at købe klapvogn, men er lidt i tvivl hvornår de er gode at anskaffe sig, han er jo begyndt at ville følge med i alt, og er ok at gå tur i barnevognen, men tænker lidt hvor længe den går, hvis det ikke er i forbindelse med han direkte skal sove

nogle producenter siger fra 0 måneder andre fra 6 måneder.... forresten... en ting jeg også kan lide ved babyjogger er den kæmpe kaleche som dækker for solen også når min datter ligger ned... så man behøver ikke tænke på solen når hun ligger i den, eller sover hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.