Nogle som kender til Baby Jogger-City Select

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.598 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Kløver

Nogle som kender til babayjogger city select og som kan anbefale den, noget godt eller negativt?

Synes dne ser super smart ud, både at man kan folde den så nemt sammen, og man kan udvide den til når der engang kommer en lillebror eller søster, også at man kan få beslag, så man kan bruge autostolen, kunne virkelig være rart når man som jeg, døjer med ondt i ryggen, og allerede nu synes 4½ mdrs babay + autostol vejer en del. Kunne være en fordel til når man feks skal ind og handle osv

så kom frisk piger, nogle kommentarer på stolen

http://www.babyjogger.biz/babyjogger_select.php

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Maja84 skriver:

Nogle som kender til babayjogger city select og som kan anbefale den, noget godt eller negativt?

Synes dne ser super smart ud, både at man kan folde den så nemt sammen, og man kan udvide den til når der engang kommer en lillebror eller søster, også at man kan få beslag, så man kan bruge autostolen, kunne virkelig være rart når man som jeg, døjer med ondt i ryggen, og allerede nu synes 4½ mdrs babay + autostol vejer en del. Kunne være en fordel til når man feks skal ind og handle osv

Vi har Baby Jogger City Elite som søskendeklapvogn og vi har været super glade for den. Det vi især satte pris på var, at den var så nem, at klappe sammen og fylder ingenting i bagagerummet.

Anmeld

10. juni 2011

Mor til prinsessen :-)

Maja84 skriver:

vi har baby eliten og er super glade for den!,,

Anmeld

10. juni 2011

Kløver

MoarHvidovre skriver:

Vi har Baby Jogger City Elite som søskendeklapvogn og vi har været super glade for den. Det vi især satte pris på var, at den var så nem, at klappe sammen og fylder ingenting i bagagerummet.

tak for svar, er dte virkelig så nemt at klappe den sammen

Anmeld

10. juni 2011

Kløver

Mor til prinsessen :-) skriver:

vi har baby eliten og er super glade for den!,,

dejligt, lyder som om jeg har fat i noget af det rigtige, er den prisen værd

Anmeld

10. juni 2011

Maja84 skriver:

dejligt, lyder som om jeg har fat i noget af det rigtige, er den prisen værd

jeg købte den dyre til 4300 kr, ville have købt den mindre, men jeg tænkte også på kg. den jeg har købt kan vi bruge meget længere :-)

Anmeld

10. juni 2011

jeg købte den dyre til 4300 kr, ville have købt den mindre, men jeg tænkte også på kg. den jeg har købt kan vi bruge meget længere :-)

ja jeg synes den er pengene værd :-)... men det er også fordi jeg kan tage den med på 1 sal hvor jeg bor osv.. hvis jeg boede i et hus kunne det måkse godt være jeg ville vælge en anden....

hvis jeg var dig, ville jeg overveje om den dækkede dine behov :-)

Anmeld

10. juni 2011

Kløver

ja jeg synes den er pengene værd :-)... men det er også fordi jeg kan tage den med på 1 sal hvor jeg bor osv.. hvis jeg boede i et hus kunne det måkse godt være jeg ville vælge en anden....

hvis jeg var dig, ville jeg overveje om den dækkede dine behov :-)

ja synes dte er svært at vide når man jo skal vælge en så stor ting, tænker måske fordelene ved den frem for anden klapvogn er den fylder så lidt og er så nem at transportere, en fordel når man har rygproblemer, og vi også har en hund vi gerne vil have med i bilen så alle kan komme på tur. Også det man kan sætte autostolen på, ville være en stor fordel. og den er jo i samme prisleje som mange andre klapvogne, og er billigere hvis dne skal bygges ud, når nr 2 engang kommer fremfor en tvillinge klapvogn eller lignende

men har du råd om valg af klapvogn og hvad man skal overveje modtages de meget gerne

Anmeld

10. juni 2011

Halløjsa

hej vi har købt City mini baby jogger i tvillinger model, den er vi super glade for, vi har købt den over nettet i GB der er ca 25 % at spare vær at tage med, det er når fragten er betalt...

Anmeld

10. juni 2011

Halløjsa

babytwins skriver:

hej vi har købt City mini baby jogger i tvillinger model, den er vi super glade for, vi har købt den over nettet i GB der er ca 25 % at spare vær at tage med, det er når fragten er betalt...

Den fylder ingenting når den bliver klappet sammen, ca det halve i forhold til den tetonia klapvogn vi har i forvejen.. Og er super let, det firma der producerer dem, er dem der laver golfvognen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.