Anonym skriver:
jeg har foreslået manden at vi betaler for en tidlig scanning selv, men det synes han ikke om.. for hvis nu man ser et lille foster og så det går galt efter scanning, så bliver man jo bare endnu mere ked af det, siger han.. Men det tror jeg ikke man kan blive..
Det ligner jo slet ikke et barn endnu
det eneste man kan se på skanningen er en lille reje lignende ting. som ikke bevæger sig eller noget, det eneste der hentyder til at der er et lille nyt liv, er hjertet der slår..
men ser ingen grund til at betale det, du kan bare gå op til lægen og bede om en trygheds skanning .. det er der altså mange der får
det er efter min mening bedere end at man så kommer til første skanning i uge 10, og så viser det sig pludselig at foster har været død i lang tid.. se det er ikke sjovt, personligt er jeg til skanning hver 14. dag. og det er netop for at undgå den der med at have gået og glædet sig i mange uger og så får man a vide at der ikke er noget hjerte at se.. syns bestemt du skal få en skanning så du kan blive tryg ..
hvis manden syns det er ubehageligt, så lad være med at tage ham med første gang.
Anmeld