Bange for at miste......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Anonym trådstarter

Hvorfor skal man gå med den evige frygt??? Er helt bange for at frygten for at miste virkelig også kan få mig til at miste  jeg har aldrig prøvet at miste før og dette er min 3. graviditet (og sidste), så ved egentlig heller ikke hvori frygten bunder.. Men nøj, hvor er det opslidende at gå og være bange hele tiden!! Får jo helt ondt i maven og tynd mave af det.. Der er så længe til scanning..

Ved ikke lige hvad jeg vil med dette indlæg, men måtte bare lig eud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

baby012

Anonym skriver:

Hvorfor skal man gå med den evige frygt??? Er helt bange for at frygten for at miste virkelig også kan få mig til at miste  jeg har aldrig prøvet at miste før og dette er min 3. graviditet (og sidste), så ved egentlig heller ikke hvori frygten bunder.. Men nøj, hvor er det opslidende at gå og være bange hele tiden!! Får jo helt ondt i maven og tynd mave af det.. Der er så længe til scanning..

Ved ikke lige hvad jeg vil med dette indlæg, men måtte bare lig eud med det..

Det skal nok gå 

du har ikke prøvet det før, og har fået børn, chancen er lille .. hvor langt er du henne ? 

Anmeld

10. juni 2011

Mira0911

Uh vil sige jeg faktisk var meget mere bekymret her anden gang end første gang... Jeg har heller ikke mistet... 

Anmeld

10. juni 2011

twinny

Jeg er også vildt bange for at miste.. Jeg har heller ik mistet før.. Men jeg tænker hele tiden over det...

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

Det skal nok gå 

du har ikke prøvet det før, og har fået børn, chancen er lille .. hvor langt er du henne ? 

ca. 5+2, så der er lang vej endnu  tak for dit svar..

glæder mig bare til 1. lægeundersøgelse.. Der kan være det kan give én lidt mere ro..

Anmeld

10. juni 2011

baby012

Anonym skriver:

ca. 5+2, så der er lang vej endnu  tak for dit svar..

glæder mig bare til 1. lægeundersøgelse.. Der kan være det kan give én lidt mere ro..

jeg har mistet før, så jeg udtrykte min bekymring for lægen allerede tidligt i grsviditeten, og han henviste mig til en tryghedsskanning i uge 6. syns da at du skal overveje det, det hjalp mig rigtig meget at se at det hele var som det skulle være  

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

jeg har mistet før, så jeg udtrykte min bekymring for lægen allerede tidligt i grsviditeten, og han henviste mig til en tryghedsskanning i uge 6. syns da at du skal overveje det, det hjalp mig rigtig meget at se at det hele var som det skulle være  

jeg har foreslået manden at vi betaler for en tidlig scanning selv, men det synes han ikke om.. for hvis nu man ser et lille foster og så det går galt efter scanning, så bliver man jo bare endnu mere ked af det, siger han.. Men det tror jeg ikke man kan blive..

Anmeld

10. juni 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Jeg er også vildt bange for at miste.. Jeg har heller ik mistet før.. Men jeg tænker hele tiden over det...

Heldigvis er der for dig ikke særlig mange dage til, at lægerne aktiv vil rede bebserne, hvis det kan trøste dig lidt.

Anmeld

10. juni 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Heldigvis er der for dig ikke særlig mange dage til, at lægerne aktiv vil rede bebserne, hvis det kan trøste dig lidt.

Jaah det er rigtig... Men stadigvæk er man nervøs...

Anmeld

10. juni 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Jaah det er rigtig... Men stadigvæk er man nervøs...

Det forstår jeg vidst bedre end mange andre, men nu var jeg uheldig, hvorfor skulle du så blive det? Det sker ikke særlig tit, at det ene tvilling går til så sent. Så er sikker på du for to lækre drenge indenfor de næste 3½ måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.