julehjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2008

A.

Eva skriver:

Nogen der ved hvor lidt man skal have at leve for, for at komme i betragtning,....jer der vil søge, hvd har I at leve for inkl. børnepengene hver 3. måned, som jo også skal medregnes..
Knus Eva..som søgte da min ældste var bette og fik 300kr fra kommunen...

nu skal jeg så på dagpenge fra nu af.. ellers har jeg fået udbetalt 7000 + børnepenge..og nu får jeg dagpenge så vil slet ikke tænke på hvad jeg får

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2008

BellaT

Eva skriver:

Nej...eller måske hos mødrehjælpen, de andre steder er til værdigt trængende familier...
Knus..

Ok, tak for svar. Så mødrehjælpen hjælper kun enlige mødre? Hjælper de ikke også samboende mødre der er under uddannelse? Og unge mødre? Nu taler jeg ikke kun om julehjælp, men al mulig anden hjælp også.
Er bare nysgerrig... Min mor talte nemlig en kort overgang om at melde sig som frivillig i mødrehjælpen. Har de butikker/lagre med tøj og legetøj? Og socialrådgivere tilknyttet?

Anmeld

27. november 2008

tttnd

Hej
Jeg er ny herinde. Men jeg tænkte om man måske ikke kunne invitere en familie med børn der ikke har råd til julen til at holde juleaften med enes egen familie. Selvfølgelig købe en gave til de små børn så de også får en gave.

knus herfra

Anmeld

27. november 2008

BellaT

tttnd skriver:

Hej
Jeg er ny herinde. Men jeg tænkte om man måske ikke kunne invitere en familie med børn der ikke har råd til julen til at holde juleaften med enes egen familie. Selvfølgelig købe en gave til de små børn så de også får en gave.

knus herfra

Jo, det ville være en rigtig god ide. Det er forfærdeligt at nogen ikke har råd til at holde jul og til gaver til børnene. Godt der findes hjælp til disse familier.

Anmeld

27. november 2008

tttnd

BellaT skriver:

Jo, det ville være en rigtig god ide. Det er forfærdeligt at nogen ikke har råd til at holde jul og til gaver til børnene. Godt der findes hjælp til disse familier.

Hej Igen.

Vil bare skrive at vores familie gerne vil hjælpe en familie/enlig med barn/børn og holde juleaften sammen. Vi lægger gerne ud til maden og en gave til barnet/børnene. Hvis I er interreseret er min mail tu@telelet.dk

Vi er ikke velhavende men vi har resourcer nok til at hjælpe.

God Jul til alle jer fra os (greve)

Anmeld

27. november 2008

BellaT

tttnd skriver:

Hej Igen.

Vil bare skrive at vores familie gerne vil hjælpe en familie/enlig med barn/børn og holde juleaften sammen. Vi lægger gerne ud til maden og en gave til barnet/børnene. Hvis I er interreseret er min mail tu@telelet.dk

Vi er ikke velhavende men vi har resourcer nok til at hjælpe.

God Jul til alle jer fra os (greve)

Det er stort at I gør det. Stor respekt herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.