syntes det er hårdt for selvtilliden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Anette&Sophia

føler mig ikke specielt pæn, sexet og charmerende, efter jeg er blevet gravid. specielt heller ikke når jeg bare får den kolde skulder. Da jeg var ved at klæde om igår, til at hoppe i seng, satte jeg mig ind oven på ham, ( der var en dyne imellem ) med bare babsenutter, men ikke på et eneste tidspunkt kiggede han eller rørte. Han plejer ellers altid at skulle kilde. jeg lagde mig ned med hovedet på hans bryst, i håb om at han så ville holde om mig, men næ. han sad stadig med armene bag nakken. - syntes sådan noget giver en et hak i hjertet, og føler det virkelig som om at han ikke vil røre ved mig :/ - han er også altid så sur og muggen. ved ikke hvad fanden der foregår :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

MorTil2<3

Hej

Jeg ville bare lige sige at jeg kender ALT til de følelser.

Min kæreste er dog god til at vise at han er glad for mig, men det ligesom om det lidt praller af på mig.. Jeg føler mig virkelig heller ikke fræk eller kvindelig, det er meget svært....

Har ikke nogen råd, ville bare sige du ikke er den eneste

P.S. Hvad med at tale med ham om det? Fortæl hvordan du har det med dig selv osv.

Anmeld

10. juni 2011

Anette&Sophia

LykkeligMoar skriver:

Hej

Jeg ville bare lige sige at jeg kender ALT til de følelser.

Min kæreste er dog god til at vise at han er glad for mig, men det ligesom om det lidt praller af på mig.. Jeg føler mig virkelig heller ikke fræk eller kvindelig, det er meget svært....

Har ikke nogen råd, ville bare sige du ikke er den eneste

P.S. Hvad med at tale med ham om det? Fortæl hvordan du har det med dig selv osv.

mange tak.
- tro mig, har prøvet at forklare ham hvordan jeg har det, men det ændre intet.

Anmeld

10. juni 2011

MorTil2<3

anetteb skriver:

mange tak.
- tro mig, har prøvet at forklare ham hvordan jeg har det, men det ændre intet.

Det lyder ikke rart....

Har han selv svært ved at håndterer forandringen i din krop eller?

Anmeld

10. juni 2011

Kofoed.

Det med den sexet følese og den form for opmærksomhed fra manden bliver desværre ikke bedre, jo større maven bliver.

Anmeld

10. juni 2011

Anette&Sophia

LykkeligMoar skriver:

Det lyder ikke rart....

Har han selv svært ved at håndterer forandringen i din krop eller?

det ved jeg ikke - han har jo ikke prøvet det før, men hans eks ting, var gravid i 4/5 måned da de var sammen, men hun var så bred hoftet, at man ikke kunne se det på hende.  ej ssh. :p

Anmeld

10. juni 2011

channie-g

anetteb skriver:

føler mig ikke specielt pæn, sexet og charmerende, efter jeg er blevet gravid. specielt heller ikke når jeg bare får den kolde skulder. Da jeg var ved at klæde om igår, til at hoppe i seng, satte jeg mig ind oven på ham, ( der var en dyne imellem ) med bare babsenutter, men ikke på et eneste tidspunkt kiggede han eller rørte. Han plejer ellers altid at skulle kilde. jeg lagde mig ned med hovedet på hans bryst, i håb om at han så ville holde om mig, men næ. han sad stadig med armene bag nakken. - syntes sådan noget giver en et hak i hjertet, og føler det virkelig som om at han ikke vil røre ved mig :/ - han er også altid så sur og muggen. ved ikke hvad fanden der foregår :/

kender det alt for godt, min fyr er præcis på sammen måde... ud over det har vi kun haft sex 2 gange siden jeg blev gravid hvoraf jeg kom til at bløde af det sidste gang, så nu har han sagt han ikke vil have sex med min igen før efter vores søn er kommet til verden for han vil ikke risiker noget med den lille fordi vi skal have sex (selv om det er meget normalt at bløde efter sex) og så er der satme længe til når man kun er 19+3....

Anmeld

10. juni 2011

Anette&Sophia

channie-g skriver:

kender det alt for godt, min fyr er præcis på sammen måde... ud over det har vi kun haft sex 2 gange siden jeg blev gravid hvoraf jeg kom til at bløde af det sidste gang, så nu har han sagt han ikke vil have sex med min igen før efter vores søn er kommet til verden for han vil ikke risiker noget med den lille fordi vi skal have sex (selv om det er meget normalt at bløde efter sex) og så er der satme længe til når man kun er 19+3....

ej
- der sker jo ikke noget ved en lille blødning efter sex. det er jo pga slimhinderne.

men mig og min kæreste har også kun været sammen 3 gange siden jeg testede positiv. - de første par uger var det mest det der med at man var lidt bekymret, fordi alt var så nyt osv. nu føler jeg mig bare klam og har ikke lyst

Anmeld

10. juni 2011

Isabella_mor

anetteb skriver:

prøv at spørg ind til ham. han ved jo ikke hvad du tænker. og omvendt ved du jo heller ikke hvad han tænker... 

jeg ved ikke hvad der er galt for jeg kender ham ikke... og når min kæreste gør den slags siger jeg til ham rent ud af posen hvad jeg føler.. 

Anmeld

10. juni 2011

channie-g

anetteb skriver:

ej
- der sker jo ikke noget ved en lille blødning efter sex. det er jo pga slimhinderne.

men mig og min kæreste har også kun været sammen 3 gange siden jeg testede positiv. - de første par uger var det mest det der med at man var lidt bekymret, fordi alt var så nyt osv. nu føler jeg mig bare klam og har ikke lyst

nej har jeg også prøvet at forklare ham men det hjælper ikke rigtig....

det var også i starten vi var sammen, men her de sidste mange uger er jeg virkelig ved at være træt a hans holdning til det for selv om man er kvinde har man også behov for sex hehe... 

hvad siger din fyr, når du prøver og snakke med ham om det... ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.