Flaskebørn - Hvad gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

hekran

Anonym skriver:

Jeg bruger avent suttehoveder og ved de kan tåle mikro, da jeg altid sterilisere dem i en dispenser til mikroen

Vi har også brugt sterilisator, men gælder det ikke anderledes, når der er vand ved og de bliver kogt frem for at bare blive strålet? Jeg har aldrig tænkt over, at man skulle kunne sætte flasken hel ind. Så meget tid sparer man da heller ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Chris86

Anonym skriver:

Jeg bruger avent suttehoveder og ved de kan tåle mikro, da jeg altid sterilisere dem i en dispenser til mikroen

Så tror jeg da at jeg prøver at smide det hele ind næste gang Det er dog ike avent flasker vi har...

Anmeld

10. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Spørger måske lidt dumt, men når i varmer flasken med mælken tager i så suttedelen af inden?

Grunden til at jeg spørg er nemlig at jeg altid har taget den af, men så så jeg en veninde der tog det hele ind (ret smart når det bare skal gå hurtigt). Jeg prøvede med en flake og synes slet ikke suttedelen blev varm (for hun skal selvfølgelig ikke brænde sig). Jeg sterilisere selvfølgelig delene, så suttedele burde holde til det

Hvad gør I?

Vi har altid taget suttedelen af...

*Camilla 24+2

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

Marita skriver:

Det kommer måske an på flaskerne, men jeg er ret sikker på, at Avent flaskerne skal have sutten af inden de kommer i microen. Jeg har i hvert fald én, der blev skæv og ikke kunne bruges derefter.

Havde du dem i mikro mange gange inden de blev skæve? Har nemlig prøvet et par gange nu og de ser ikke skæve ud..

Anmeld

10. juni 2011

hekran

Anonym skriver:

Havde du dem i mikro mange gange inden de blev skæve? Har nemlig prøvet et par gange nu og de ser ikke skæve ud..

Nemlig kun én gang og derfor gjorde jeg det ikke igen. Måske jeg bare var uheldig

Anmeld

10. juni 2011

Maja_4000

Altså .. Man skal jo alligevel have suttedelen af , for at få pulveret ned i flasken .. Så forstår jeg ikke at det er nemmere ?

Anmeld

10. juni 2011

Nalle

Jeg synes jeg har hørt de ikke må komme i micro, vi har altid taget dem af ved begge unger, det er på ingne måde noget der har været besværligt, sådan har det bare været.

Anmeld

10. juni 2011

Isabella_mor

Spørger måske lidt dumt, men når i varmer flasken med mælken tager i så suttedelen af inden?

Grunden til at jeg spørg er nemlig at jeg altid har taget den af, men så så jeg en veninde der tog det hele ind (ret smart når det bare skal gå hurtigt). Jeg prøvede med en flake og synes slet ikke suttedelen blev varm (for hun skal selvfølgelig ikke brænde sig). Jeg sterilisere selvfølgelig delene, så suttedele burde holde til det

Hvad gør I?

man skruer suttedelen af for at der ikke skal ske et overtryk og flasken ikke skal eksplodere. (selvom det sjældent sker, så er det nu meget rart.. især hvis man har en mikroovn som ikke kan indstilles med sekunder og kun med minutter, så man skal tælle sekunderne, og så lige glemmer det... ammehjerne bla.

Anmeld

10. juni 2011

musse1

jeg har aldrig taget sutten og den øverste del hvor sutten sidder på ind i microovnen, har kun taget selve flasken med indhold..

så er den lige til at skrue på når man tager den ud

Anmeld

10. juni 2011

K&S

Vi har altid skruet sutte-delen af - vi oplevede en enkelt gang, hvor vi havde glemt at tage sutte-delen af, at den blev "oppustet" og det tror jeg ikke umiddelbart, den har godt af - så siden da, har vi husket det hver gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.