Flaskebørn - Hvad gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Anonym trådstarter

Spørger måske lidt dumt, men når i varmer flasken med mælken tager i så suttedelen af inden?

Grunden til at jeg spørg er nemlig at jeg altid har taget den af, men så så jeg en veninde der tog det hele ind (ret smart når det bare skal gå hurtigt). Jeg prøvede med en flake og synes slet ikke suttedelen blev varm (for hun skal selvfølgelig ikke brænde sig). Jeg sterilisere selvfølgelig delene, så suttedele burde holde til det

Hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Sakris

Vi har altid skruet sutte delen af. 

Anmeld

10. juni 2011

Chris86

Vi tar nu selve sutten af... ved ik om det overhovedet må komme i micro? Har dem med ventil i og ved ik om det kan tåle det... Selvom det var ti gange lettere hvis det måtte komme med..

Anmeld

10. juni 2011

Kvindemin

Vi har varmet det hele, sutten bliver jo ikke varm af det og kan sagtens tåle det

Anmeld

10. juni 2011

Kløver

Anonym skriver:

Spørger måske lidt dumt, men når i varmer flasken med mælken tager i så suttedelen af inden?

Grunden til at jeg spørg er nemlig at jeg altid har taget den af, men så så jeg en veninde der tog det hele ind (ret smart når det bare skal gå hurtigt). Jeg prøvede med en flake og synes slet ikke suttedelen blev varm (for hun skal selvfølgelig ikke brænde sig). Jeg sterilisere selvfølgelig delene, så suttedele burde holde til det

Hvad gør I?

Vi putter bare hele molevitten ind når de kommer i micro, men for det meste varmer vi dem, i avents flaskevarmer, og der skal det hele også bare i

har i mælken færdiglavet ?

Anmeld

10. juni 2011

KamillaT

Jeg skruer det af, og varmer tager flasken ud og ryster den, så varmen fordeler sig og giver det så en tur mere i micro

Anmeld

10. juni 2011

FruHolm <3

putter bare selve flasken i og skruer suttehoved på bagefter

Anmeld

10. juni 2011

Silas&Mille

Sakris skriver:

Vi har altid skruet sutte delen af. 

Det samme her...

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

Chris86 skriver:

Vi tar nu selve sutten af... ved ik om det overhovedet må komme i micro? Har dem med ventil i og ved ik om det kan tåle det... Selvom det var ti gange lettere hvis det måtte komme med..

Jeg bruger avent suttehoveder og ved de kan tåle mikro, da jeg altid sterilisere dem i en dispenser til mikroen

Anmeld

10. juni 2011

hekran

Anonym skriver:

Hvad gør I?

Det kommer måske an på flaskerne, men jeg er ret sikker på, at Avent flaskerne skal have sutten af inden de kommer i microen. Jeg har i hvert fald én, der blev skæv og ikke kunne bruges derefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.